![]() |
Maroon5
:9~ :loser:
|
onderbouwing?
|
Citaat:
|
de nummertjes zijn leuk
|
Tis gewoon catchy poppy rock achtig en helemaal hip zelfs tmf draait het. Dat zegt al genoeg lijkt me.
Naja tis wel ok ofzo, maar die zanger die heeft beetje zeikerige stem vind ik. En bij harder to breathe zittie allemaal te hijgen zowat. |
Ik vind This Love wel leuk.. :rolleyes:
|
beetje mwah muziek. :{ niect echt speciaal ofzo
|
Citaat:
Citaat:
|
hm ik vind het iets te poppy geloof ik. ben er nog niet helemaal uit wat ik ervan vind.
|
als je het liedje 10x op een dag hoort heb je er met dat wel genoeg van hoor...
|
Citaat:
|
Citaat:
|:( :loser: |
hmm ik vind This Love best een fijn nr eigenlijk :) , zo af en toe is een beetje poppy best leuk
|
Citaat:
|
This love is een vet kei goed nummer!!!O-)
En de nieuwe moet ik nog f aan wennen.. |
Citaat:
|
Ik heb de cd, hijs wel redelijk
Die kerels kleden zich wel hip, dat is het enige wak erover kan zeggen, nee de muziek vink wel stoer opzich :) :love: |
Citaat:
damn waar heb ik gezeten :z @ merel, ja kvind hoe ze zich kleden.. of hoe ze gekleed worden :rolleyes: 8) ook hip :Y) |
Citaat:
|
ik vind die zanger zoooooo geil:9~ en this love tja daar moet je gewoon vrolijk van worden:p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Op die nieuwe album die ik had gedownload staan misschien 2 liedjes die vrij leuk zijn (This Love & Harder To Breathe), maar het lijkt allemaal op elkaar en is dus een vrij .. ehm .. saai album .. en het is niet veel bijzonders .. just de zoveelste wannaB populair popbandje in mijn ogen die niet voor de muziek gaat maar voor de anderen dingen die bij populair zijn komen ;)
|
Citaat:
|
ze hebben 1 of 2 clips en ze gelijk populair?
besides, ik bedoelde het als in a figure of speech, paasei |
Citaat:
|
Citaat:
po·pu·lair (bn.) 1 bij veel mensen in trek => geliefd 2 algemeen begrijpelijk en ik geloof wel dat ze bij veel mensen in trek zijn. tenminste, bij de 'toonaangevende jeugd'. en meestal word datgene wat een groot deel van de jeugd leuk vind ook al populair beschouwd. |
Citaat:
|
Citaat:
|
had ik het over de states dan of whatever? nee, ok, gewoon weer onzin dus ..
En Stevie, sorry, maar als ik hier in de buurt vraag of ze weten wie Maroon 5 zijn, zeggen ze allemaal nee .. sorry, oftewel .. ik zie niet in dat ze "populair" zijn .. en ook, waar de neuk maak je je druk om .. shitttttt |
Citaat:
|
Citaat:
het gaat eigenlijk ook helemaal nergens over maarja. |
Citaat:
|
ik vind het echt goed je bent direct opgewekt
|
vind het wel een leuk liedje opzich voor af en toe zo nu en dan te horen
en dat ze populair zijn en shit.....dus......wat is het probleem echt |
Citaat:
Snap ik ook niet helemaal :z Anyway vind het altijd wel jammer als je dan zo'n favo hebt van de cd, en dan komt die net uit op tv (hoor je m dus minstens 3 keer per dag en vind je hem meteen niet leuk meer..) heb het nu dus over she will be loved.. |
vvv
mwaaaa..
het gaat wel maar het gaat wel. leuk voor als je in een melige bui bent ofzo. |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 21:02. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.