![]() |
Ik mis m'n vriendjes van s.com
uhuh:notgood: :(
|
ik heb ook even op scholieren.com gezeten,maar ik vond het daar maar saai :Y)
|
ik ook. hier zijn te weinig hipperds. :(
|
Citaat:
maar wil je wat voor me doen?O-) (dan zijn jullie ook sneller van me af:)) |
Citaat:
:d (oh ja ik mocht geen *.*** meer zeggen WOEPS) |
Citaat:
wat dan? |
Citaat:
|
of zeg je van nee?:o
|
als je zo door gaat ga je ook je vriendjes van ll.com :yes:
|
Citaat:
nee maar kijk: jullie vinden mij stom en willen dat ik weg ga.. dan kan er toch best iemand van jullie even naar s.com gaan en daar aan Koen vragen voor hoelang k gebanned ben... of niet??:{ dan zijn jullie snel van me af:) en ik van jullie |
:?
|
Citaat:
|
Citaat:
nee dat kan niet dit is mijn leven:| niet dat iemand mij even wil helpen :rolleyes: dankjullie:) |
Citaat:
|
:@
|
hey ik dacht trouwens dat mensen die gebanned waren op s.com automatisch gebanned moesten worden op ll.com :?
|
Citaat:
nee joh:) ik heb niet eens iets fout gedaan:| en het is toch gezellig met mij:rolleyes: :d |
mijn ban was 2 dagen dacht ik
|
Citaat:
wie was jij dan:|? |
Citaat:
|
Citaat:
|
*zucht*
|
wheheh
\heb je dan geen mailtje gehad van hoelang je gebanned was? ik had dat toen wel, was n week gebanned, en paar dagen erna had ik opeens ip ban :? maar tofke wilde me niet unbannen dus ben ik maar gaan slijmen enzo en toen werd ik toch nog unbanned :p |
Citaat:
Met orale seks kom je heel ver :+ |
:rolleyes:
|
Citaat:
|
Bij de overheid 8|
|
Citaat:
|
welke mensen van s.com mis je dan ? :+
|
Als je nou zelf die koen gaat lopen stalken dan wordt je nog langer gebanned 8) is dat niet vet stoer, dan kun je ons nog langer vervelen!!!:D 8)
:{ |
Citaat:
|
Little Angel
22-06-2004 13:12 Deze persoon staat op je Ignore List. Om zijn reactie alsnog te bekijken, klik [hier] |
:)
|
Little Angel
22-06-2004 13:12 Deze persoon staat op je Ignore List. Om zijn reactie alsnog te bekijken, klik [hier] Wow vet stoer man :thumbsup: :{ |
Citaat:
8{ |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:) de mensen hier vinden me irritant volges mij:thumbsup: :d |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 03:46. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.