Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Feedback & Mededelingen (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=31)
-   -   terug naar het forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=47673)

electricity 22 June 2004 18:14

terug naar het forum

wanneer je een profiel van iemand bekijkt, kan je niet terug naar het forum (ja op je "back" knop drukken of via usercp)
maar zou t niet handig zijn om gewoon een link ernaar te maken, zoals overal is?

dext0r 22 June 2004 18:22

en wat dacht je van het logo linksbovenin?

Impressions 22 June 2004 18:26

:d _0_ 8) (psst, dex, slotje 8))

Nickchange 22 June 2004 18:28

:wave:

Stevie 22 June 2004 18:29

haha ja moeilijk te vinden zo'n logo

dext0r 22 June 2004 18:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door elvenkindje
nou, ik was aan het overwegen om alsnog een forumjump in te bouwen, zoals je aan iedere pagina ziet ;) maar dat wil niet lukken :p

Stapper 22 June 2004 18:37

beetje blond :loser:

hij opent ook gewoon een nieuw venster, dus logisch dat je niet terug kan

electricity 22 June 2004 19:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Stapper
beetje blond :loser:

hij opent ook gewoon een nieuw venster, dus logisch dat je niet terug kan

dat is niet waar, niet bij mij iig

The6thgate 22 June 2004 19:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door electricity
dat is niet waar, niet bij mij iig
bij mij wel

Kampie 22 June 2004 23:33

in de standaard layout blijft hij 'binnen'
je kan vervolgens terug via het knpje home (http://forum.leerlingen.com/vbb/images/top_home.gif, 2e van rechts) en je kan gewoon op het logo ( http://www.leerlingen.com/images_new...mforumlogo.gif ) klikken

bartje518 23 June 2004 16:32

Citaat:

Waarom een slotje op elk topic, is mij nog steeds totaal niet duidelijk :z

Impressions 23 June 2004 17:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Waarom een slotje op elk topic, is mij nog steeds totaal niet duidelijk :z
Omdat dit topic een duidelijke oplossing heeft.

Stevie 23 June 2004 17:45

Citaat:

Omdat dit topic een duidelijke oplossing heeft.
moet er dan per se een slotje op? ik bedoel, misschien roept dit topic bij andere leden weer ideeen op..

Impressions 23 June 2004 22:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Stevie
moet er dan per se een slotje op? ik bedoel, misschien roept dit topic bij andere leden weer ideeen op..
Zoals? :z

Stevie 24 June 2004 09:06

Citaat:

Zoals? :z
waarom ook niet op de user cp pagina deze link?

http://forum.leerlingen.com/vbb/images/vb_bullet.gif Leerlingen.com Forum > Leerlingen.com > Feedback & Mededelingen > terug naar het forum

of andere ideeen die ik momenteel niet heb :wave: en als dit topic mooi open blijft, kunnen andere leden hun mening/ideeen over dit onderwerp blijven spuien. en al die nutteloze slotjes, staat zo lelijk he! :wave:

electricity 24 June 2004 12:43

Citaat:

http://forum.leerlingen.com/vbb/images/vb_bullet.gif Leerlingen.com Forum > Leerlingen.com > Feedback & Mededelingen > terug naar het forum

of andere ideeen die ik momenteel niet heb :wave: en als dit topic mooi open blijft, kunnen andere leden hun mening/ideeen over dit onderwerp blijven spuien. en al die nutteloze slotjes, staat zo lelijk he! :wave:

ja dat bedoelde ik ook, maar dex zei al dat ie dat had geprobeert, maar dat dat niet lukte

Impressions 24 June 2004 14:19

Citaat:

Ja, slotjes zijn ook echt lelijk he :wave:

Stevie 24 June 2004 14:35

Citaat:

Ja, slotjes zijn ook echt lelijk he :wave:
oh jij vind ze mooi? ja laten we overal een slotje op doen omdat elvendinges het mooi vind.. goed idee!

Impressions 24 June 2004 14:46

Citaat:

oh jij vind ze mooi? ja laten we overal een slotje op doen omdat elvendinges het mooi vind.. goed idee!
Leer lezen.. betweterig kind.

Ik zeg niet dat ik ze mooi vind, ik zeg dat ik ze niet lelijk vind.

Stevie 24 June 2004 14:58

Citaat:

Leer lezen.. betweterig kind.

ten eerste ben ik niet betweterig en ten tweede ben ik nog altijd ouder als jij.

okee, dan vraag ik je nu één goede reden waarom er een slotje moet op topics op feedback of LS waar een goed antwoord is gegeven op de vraag van de topicstarter?

Nightwolf 24 June 2004 15:09

nee we gaan niet weer discusseren over wrom wel of niet een slotje op een topic :{

en Kampie geeft al 2 oplossingen

Impressions 24 June 2004 15:31

Citaat:

ten eerste ben ik niet betweterig en ten tweede ben ik nog altijd ouder als jij.

okee, dan vraag ik je nu één goede reden waarom er een slotje moet op topics op feedback of LS waar een goed antwoord is gegeven op de vraag van de topicstarter?

Eén maar? Oke.. Dat voorkomt dat dit soort offtopic discussies hier gehouden worden. Aangezien ll.com nu bezig is met een beleid wat het offtopic gaan niet toestaat, moet dit dus voorkomen worden.

Edit: ja, oke, nu hou ik erover op met die slotjes 8)

Stevie 24 June 2004 15:59

Citaat:

Eén maar? Oke.. Dat voorkomt dat dit soort offtopic discussies hier gehouden worden. Aangezien ll.com nu bezig is met een beleid wat het offtopic gaan niet toestaat, moet dit dus voorkomen worden.

tegen dergelijk streng beleid moeten we ons verzetten. wat maakt het nou uit of er discussies gehouden worden die niet meer over het onderwerp gaan? DAAR kunnen juist goede ideën uit ontstaan. wat is nou belangrijker.. dat alles netjes een slotje krijgt als het is afgehandeld, of dat er nieuwe ideëen ontstaan ter verbetering van het forum?

Bazzemans 24 June 2004 16:01

Kan het aan mij liggen of hangt het er erg vanaf wanneer je op de profile knop klikt! De ene keer opent hij hem namelijk in een nieuw venster en de andere keer niet..

Misschien ene paar keer target weggehaald of vergeten?

Impressions 24 June 2004 17:38

Citaat:

tegen dergelijk streng beleid moeten we ons verzetten. wat maakt het nou uit of er discussies gehouden worden die niet meer over het onderwerp gaan? DAAR kunnen juist goede ideën uit ontstaan. wat is nou belangrijker.. dat alles netjes een slotje krijgt als het is afgehandeld, of dat er nieuwe ideëen ontstaan ter verbetering van het forum?
Ja, daar zat ik zelf ook al aan te denken.. Een complete omwisseling van beleid, in de zin dat je hier offtopic mag gaan (zij het natuurlijk niet in de echte discussieertopics). En dat in het 'vernieuwde' forum natuurlijk geen slotjes komen, behalve als het écht over de schreef gaat.

Nu nog kijken wat de Staff (en de andere users) vinden 8)

dext0r 24 June 2004 18:06

Citaat:

Een complete omwisseling van beleid, in de zin dat je hier offtopic mag gaan (zij het natuurlijk niet in de echte discussieertopics). En dat in het 'vernieuwde' forum natuurlijk geen slotjes komen, behalve als het écht over de schreef gaat.

Nu nog kijken wat de Staff (en de andere users) vinden 8)

Mijns inziens zou dit al mijn wijze van werken zijn. Je moet niet regelrecht offtopic gaan met een voorstel; beter al open je dan direct een nieuw topic voor je idee. Maar als er tussen neus en lippen door een voorstel of idee naar voren komt, ga ik dat niet als offtopic reactie aankijken. En zal de thread er ook niet om gaan sluiten. Overigens ben ik van mening dat een idee, zoals bijv. deze thread na het geven van 2 oplossingen direct gesloten hoeft te worden.
Zo zie ik hier stevie bijv. al een voorbeeld aanhalen; en een aardig voorbeeld. dit is volgens mij namelijk wel in te bouwen ;)
Ik blijf dus open voor nieuwe ideeen, en daarmee ook de thread.

Mocht je echt concreet andere ideeen hebben dan ben ik van mening dat je daar dus wèl beter een nieuw topic voor kunt open om daar op verder te discussieren.

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 03:26.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.