![]() |
wat me nou vies lijkt...
*)
Dat van die dikke maar dan ook ECHT dikke mensen....zo dik dat ze van die billen hebben die net zo groot zijn als mijn rug (per helft, echt van die gore vette hamlappen) Die billen zitten dan helemaal tegen elkaar aangeperst....maar als die mensen moeten poepen...dan...dan...:rolleyes: damZZZ! die hebben veel wc papier nodig :x |
:huh: *van streek is*
|
wil er niet aan denken zo op de vroege ochtend
|
Re: wat me nou vies lijkt...
Citaat:
|
Ow plz, moet dit nu echt 8|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
In nederland is het nu ongeveer kwart over elf...
en hier gaat zo ongeveer de bel... |
maar :{
|
Citaat:
|
dus..
doe ik ook altijd:9 |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
... Hou op met die gore gedachten 8| 8-) |
Citaat:
|
Je kwetst de dikke mensen hier
|
bah! die mensen moeten gewoon meteen afgespoten worden met de tuinslang, net als in pulp fiction :D
|
i feel sorry for them:{
|
Hm klopt wel, als je een hele dikke kont hebt, pas je niet goed op de wc :d :$
|
Citaat:
edit: sorry :+ ik heb ook het beeld voor me van een game-verslaafde mcdonadlstroepetende dikke amerikaan die zich afvraagt hoe het komt dat ie zo is :+ |
Citaat:
|
Citaat:
|
zandstralen....:+
|
Citaat:
|
past zo iemand door de carwash?
|
Geen idee, 'k heb het nog nooit geprobeerd...
|
ik voel me ook nie geroepen om zon vadsig presoon door een carwash te douwen.....nee dankje....maar als je dat wil proberen, be my guest...8{
|
maar die borstels komen niet in die trog aan de achterkant van zo'n persoon:x
|
:kots:
|
Citaat:
*zoekt vrijwilliger* |
Citaat:
trouwens laten we niet vergeten dat er ook een beetje dikke mensen zijn die daar toch heel erg mee zitten en waar dit topic dus niet op slaat |
Citaat:
Citaat:
|
FU bitch, ik zit te eten :'(
|
Citaat:
Zullen dikke mensen trouwens niet vaak last hebben van rioolverstoppingen? Met de 'boodschappen' die zij waarschijnlijk zullen moeten doen... :huh: |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 07:47. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.