![]() |
ik zoek een beroep...
webermanrand
:? |
brandweerman?
|
EN WE HEBBEN EEN BELLER!!!
|
Citaat:
\ 0 / | / \ |
een award voor dat programma...heeft me 5 min verveling gescheelt _0_
|
*kruipt weg in het kleinste hoekje van de kamer en besluit om nooit meer te reageren op domme vragen*
|
Citaat:
|
en ik maar denken dat het bakker was
stom van me dat ik dan toch 10x heb gebeld |
hebben ze dat in nederland ook? ik dacht dat enkel de belgische commerciële zenders daarmee hun niveau nog wat lager duwden.
|
V*ETBAL
O, o, o wat voor sport zoek ik 8) |
Citaat:
|
modderworstelen :Y)
|
koorddansen?
of nee... polsstokhoogspringen :thumbsup: |
Citaat:
|
Geniale reclame van de Aviko _0_
|
Opeens heb je het.........
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Die spelletjes zijn cool. Als je aan het zappen bent en je komt langs zoiets zie je het meestal in één oogopslag.
Wie bedénkt die shit? |
Is Nickchange zijn kwis weer op de buis? 8)
|
Citaat:
kom op! kop hem erin scoor hem bij mij die 1000 euro! :+ ik vind de magnetr*n reclame leuker 8-) |
Citaat:
|
Owjah trouwens.. Als je een leuke reclame verzint voor de Aviko en je stuurt hem op dan kan je daar een aardig bedrag mee verdienen. Aviko heeft namelijk al jaren problemen met het maken van fatsoenlijke reclame's voor het aanprijzen van hun aardappel producten. Ik geloof da thet iets van 3000 gulden is ofzo..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
die 'vroegâh' reclame was toch van aviko? :$ die waren wel geslaagd :yes:
daarnaast vind ik trouwens reclame voor aardappels net zo nutteloos als reclame voor brood ofzo :+ |
Tja.. Je moet je patat, aardappelschijfjes, aardappelkroketjes, rösti, röstiko's, aardappelschotels, kreukelfrieten, franse frietjes enz. toch verkopen he ;)
|
Citaat:
|
ik vind eigenlijk die nieuwe van ING wel droog ... met al die soorten geld ...
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 10:27. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.