![]() |
parkpop
gaan er nog mensen vandaag naar den haag???
|
Ja
|
nope
|
Citaat:
|
er gaan honderdduizenden mensen naar den haag
|
en vast wel één van het forum
|
Citaat:
|
moet werken 8|
|
helaas.
|
Nope
|
ik weiger ooit nog naar parkpop te gaan.
nooit meer nooit meer ik voel me zo genaaid door supergrass die gecanceld worden en een of ander debiel bandje ervoor in de plaats. ik ben er gewoon niet over te spreken. |
ik wou wel! maarja geen geld :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
dat debiele bandje lokt anders vele 50ers ;-) |
nee den haag is een klotestad
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zou gaan, maar heb er te weinig geld voor
( Volgend jaar 25e editie, dan gaak wel :) ) |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
maar ik vond het geweldig, heb weer genoten, heerlijk weer en leuke bands :yes: |
Citaat:
Maar met het weer van gister was het iig veel aangenamer vertoeven dan vorig jaar. :yes: |
Citaat:
iig volgend jaar weer :yes: |
Wat voor artiesten/groepen traden er zoal op dan?
|
Citaat:
Roy Paci en Aretuska Nits Steel Pulse Beth Hart The Stranglers Peter Pan Speedrock Ilene Barnes Zuco 103 The Von Bondies The Gathering Outlandish en een paar locale bandjes, waar een paar goede bands tussen zaten |
nou ik ga er vandaag niet heen, maar ben er gister wel heen geweest:)
|
Citaat:
|
nee 4 uur lang :p
|
Tijd ging dan sneller dank dacht :+
Waarschijnlijk omdat we zo lang moesten wachten op iedereen |
Citaat:
|
Citaat:
Maar goed, bellen is dus op Parkpop iig onmogelijk. Op zich zijn er nog zat 'rustige' plaatsen waar je ff goed kunt bellen, maar dan moet je wel bereik hebben. 8| |
Citaat:
vooral omdat het maar 4 cent koste (voor telfort gebruiker :+) |
geen tijd voor gehad, jammer wel :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
The gathering heerschte. zo.
|
Citaat:
ga ze in oktober weer zien op progpower, ze vervangen jammer genoeg amorphis, die ik liever wilde zien, maar het kan er mee door vond ze alleen gister niet al te best, er zaten teveel slow nummers in, ze hadden wel wat meer nummers ala strange machines er in mogen gooien |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Gewoon bij een station afspreken zoals op zeg maar elke andere meeting naar mijn idee gedaan wordt, leek en lijkt mij nog steeds gewoon wat handiger aangezien een station niet echt groter is dan een heel park. ;) |
Citaat:
maar soucenirs is ook een super album, het is naar mijn mening alleen geen festival muziek (of juist als je stoned bent, maar dat was ik niet) en daarnaast speelde ze ook veel semi accoestisch (ofzo) en dat vind ik minder, is ook de reden waarom ik de nieuwste cd van ze niet aanschaf |
Citaat:
|
5e keer op rij ofzo was het voor mij.
Roy Paci was extreem cool :) |
Citaat:
|
Ben bijna elke dag in den haag ;)
Parkpop gemist, ouders kwamen langs :( |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 17:43. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.