![]() |
Wat voor
avonturen heb jij vandaag beleefd? (oftewel, wat heb je vandaag gedaan:) )
|
Zie mijn youssef topic
|
zie een foto van Pakspul
|
heb de speech geschreven voor de proclamatie woensdag en ben dan naar de deliberatie geweest, waar ik hoorde geslaagd te zijn en het record van nederlands te hebben gevestigd.
|
Citaat:
:? :? :? |
Citaat:
:? :? :? |
Ik heb 2 toetsen gemaakt en er 2 geleerd! :{
|
hm.
ik ben in de stad geweest. en bij elk kleding stuk, of schoen die ik aanraakte scheurde mijn nagels steeds verder in ondanks ik Die vinger de hele tijd naar boven hield Nu heb ik een beetje au:) |
niks ik ben saai
|
vanochtend body balance :love: soort yoga
gewerkt aan profielwerkstuk gesjanst met jongens die naar mij fluitten 8) vanmiddag weer gesport nu bodyjam soort streetdance |
Citaat:
deliberatie: leerkrachten bespreken de punten en beslissen of je door mag of niet en of je al of niet herexamens krijgt. na die deliberatie kwamen ze ons vertellen dat we allemaal geslaagd zijn. |
Ik heb geslapen, gebeld, gewinkeld, gegeten, mijn nieuwe webcam geinstalleerd, en verder heb ik niet zoveel gedaan :)
|
Wakker geworden. Beetje forummen en een beetje leren voor mijn tentamen van vrijdag.
|
Hmmm ... eerst mijn ma binnengelaten die zich buiten had opgesloten, dan foto's op een website gezet, ze vervolgens gebrand op een cd omdat hij ze niet kon openen. Dan de foto's gaan brengen en een cd gaan halen...
|
Citaat:
|
:d
-ik heb uitgeslapen geloof ik -gegeten -splinter cell 2 gespeeld -fiets gemaakt van mn boerjongetje -rijles (woensdag weer) -gekompjoeteurd -gegeten -euhm... |
Citaat:
|
Citaat:
|
eerst naar mn vroegere stageplaats geweest, de ome bezocht, gsm gekocht, msn gedaan, harde schijf gebackupt, forummen, tv kijken,slapen
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 15:37. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.