![]() |
help
wat moet je doen als je iemand van 27 leuk vind jij bent 17 en je hebt em nog nooit gezien maar je weet zeker dat het tussen jullie klikt? ooh ja hij woont ook nog is in friesland en ik in den haag
|
laaten waaien
wees eens reëel |
ja maar hoe kan ik hem vergeten ik vrees dat ik echt helemaal tot over mijn oren verliefd ben en hij zegt hetzelfde :?
|
zoek gewoon iemand van je eigen leeftijd
en je woont in zoetermeer, niet in den haag |
Ik vind het raar dat als je m nog nooit heb gezien dat je dan verlieft kunt zijn.
10 jaar verschil...poe dat is een hoop hoor zeker als je 17 ben:{ |
Citaat:
ja okee zoetermeer en denhaag is hetzelfde. maar ben bijna 18 en ze zeggen wel is dat je je hart moet volgen dus... :? :love: |
hij typt dus dat hij van je houdt :z :z
|
Wees realstisch,dat lukt nooit.
|
Citaat:
|
Je pakt de eerste de beste trein richting Friesland. Belt hem op en zegt dat je hem direct wilt zien. Daarna zie je verder.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind de gedachte toch maar raar: verliefd worden op een man (jongen kan je het tenslotte niet meer noemen) die je nog nooit in het echt gezien hebt ...
Die persoon kan totaal helemaal volledig anders uit de hoek komen dan je verwacht. Bovendien is het leeftijdsverschil vrij groot, wat mij verdacht lijkt ... |
Citaat:
|
Vergeet hem
het wordt niets:no: |
Citaat:
|
Citaat:
via de computer is alles ontzettend anders dan irl, via de computer is nooit hetzelfde, dus ben je in weze verliefd op een computerbeeld, nou leuk.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
help
ik ken hem niet alleen via de computer maar ook via de telefoon en we bellen dagelijks met elkaar:thumbsup:
|
http://forum.leerlingen.com/vbb/images/reply.gif
klikken niet deze http://forum.leerlingen.com/vbb/images/newthread.gif nu maak je en nieuw toppic |
haha grappig hoor
|
samengevoegd
|
thnx
*) |
Al bel je dagelijks,dan ken je hem nog niet... Voor bijna 18 te zijn zou je beter moeten weten
|
Afspreken en anders proberen te vergeten..
|
hoe kan je zeker weten dat het tussen jullie klikt
als je hem nog nooit hebt gezien voor de rest vind ik niet echt dat er een leeftijd is maarjah zou het maar raar zijn want al zie je het zelf niet, maar er gaat zoizo een mentaal verschil zijn dus echt veel kans geef ik die relatie niet maar als het echt moest klikken zeker er voor gaan maar zou er al is eerst mee afspreken :p |
ga ik ook zeker wel doen en heb een hoop mensen achter me staan die met me mee willen als we afspreken zodat ik niet alleen ben dus dat gaat echt wel goed komen :thumbsup:
|
Citaat:
Gewoon voor het geval dat hij toch wat meer van plan is ;) |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 10:49. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.