![]() |
Vakantie is best saai..
ik ben zelfs aan het opruimen gegaan :huh:
|
jah, gebeurt hier ook
eigenlijk erg he |
ik verveel me ook best wel
Ik ga straks wel tekenen, of afwassen fzo |
ik verveelde me gisteren al *trend gezet heeft* 8-)
|
school is ook saai
ben uit verveling aan een verslag gaan werken |
lol :d
agenda uit de 2e terug gevonden :d van die grappige rijmpjes en shit erin :d fuck is cool fuck is funny everybody fucks for money if you think fuck is funny fuck yourself and save your money |
Join the club, ik verveel me al 3 weken :{
|
ik verveel me niet hoor, lekker uitslapen, forummen, werken
|
Ik vermaak me wel met mijn pas aangebroken vakantie 8-)
En niets doen op zn tijd kan ook wel lekker zijn. :) |
ik ga deze vakantie veel voetballen en das lekker als er zon is en beetje wind staat 8-)
|
lol nu vind ik van die geheime schriftjes die ik samen met mijn beste vriendin had :d
|
god hebben haar ziel
|
als iemand zich verveelt, ik heb nog een hoop huiswerk, dus die kan je dan voor mij gaan maken
|
kom maar op met die handel dan:)
|
3 volle vuilniszakken.. en ik heb nog maar 2 kastjes gedaan ..
|
ik heb nog geen vakantie...
|
Mja voor je het weet is de vakantie alweer voorbij...
|
ik ga morgen mijn kamer uitmesten :d
ik snap dat nooit.. ik doe dat elke vakantie, en elke keer haal ik er toch weer 5 vuilniszakken met dingen die ik niet meer wil hebben uit weg, dan zou je toch denken dat je kamer op een gegeven moment leeg is ? ik ga nu wel heel rigoureus aan de gang, want ik ga volgend jaar uit huis.. en wil zo min mogelijk meenemen :) |
Citaat:
maarja, zolangzamerhand begint de troep ook hier binnen te stromen... :Y) ontopic: wees blij dat je vakantie hebt! nog 2 dagen......... :o :7 |
Citaat:
|
vanaf morgen vakantie :7
|
Nou als je je verveelt ga dan gewoon werk zoeken inplaats van de hele fucking dag thuis te zitten, verdien je nog $$ ook..
|
Vanmiddag ook maar eens geld wezen uitgeven in de stad :) verveelde me ook :9
|
Whuh, ik heb nu anderhalf week vakantie en heb me geen dag verveeld :D doek toch wel goed, denk ik zo :)
|
[mag schelden] Fuck you all:p[/mag niet meer schelden] ik heb nog geen vakantie....Nee ik zit midden in me toetsweek..
|
ik heb 9 juli pas vakantie
:'( |
ik werk altijd in de vakantie, dus geen tijd om me te vervelen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
zie hij doet wat tegen de verveling :thumbsup: |
hmm vind vakantie wel best niet saai
Heb iedere dag en/of nacht wel al zalige dingen gedaan Morgen wel om m'n rapport... |
best saai ja
het voetbal maakt het nog een beetje leuk, daarna wordt het theorie (auto) leren en werken.. toffe vakantie heb ik toch ook weer dit jaar :no: :x :z |
Citaat:
en 2 weken en 3 dagen later op vakantie8-) |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 09:55. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.