![]() |
email adressen beheerders
Gezien de (grote ? ;) ) vraag naar de mogelijkheid om beheerders te kunnen emailen hebben we de zaak voor ons iets vergemakkelijkt.
alle 3 de beheerders zijn vanaf nu te bereiken op de volgende email adressen: nightwolf ====> nightwolf@leerlingen.com dext0r ====> dext0r@leerlingen.com , martijn@leerlingen.com (ik heb er 2 , voor de mensen die zich mistypen in mijn nickname ;)) |
:thumbsup:
|
Kan deze bij mededelingen komen?
|
Citaat:
|
Had moeite die reactie op mededelingen te vinden|:( :rolleyes:
|
Citaat:
|
Misschien even erbij zetten hoe je dext0r speelt.. want sommige mensen schijnen niet door te hebben hoe dat moet 8)
|
en wanneer komt dat al zo lang uitgestelde nieuwe forum nou? :Z
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
daarom bestaat dus ook voor die domme mensen hte email adres martijn@leerlingencom ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ja wij zijn echt de mensen die helpen bij het maken van de nieuwe versie van VB :{
|
Krijgen de Medewerkers ook een eigen emailadres ??
|
Citaat:
emailadressen zijn vooral nuttig voor als je gebanned bent, helemaal als je IP dat ook is. en dan heb je toch een beheerder nodig :) wij (ik iig :p) zijn voor de rest altijd bereikbaar via PM/MSN/mail .. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
pakspul hoopt graag op een 'beloofde' forum update.. natuurlijk, wij willen dit allemaal wel.
helaas is er een mankement in de huidige versie van vbb die ervoor zorgt dat men besluit pas over te stappen wanneer versie 3.1 daar is...waaarin dit euvel; zoals aangekondigt verholpen is. |
Wie is koelkast?
|
Citaat:
|
Citaat:
Overstappen naar een andere versie nieuwer dan de huidige maar ouder dan 3.1 zal tot gevolg hebben dat we MEER nieuwe problemen krijgen dan dat we nu oude problemen oplossen. klagen zul je moeten doen bij het bedrijf wat vbb maakt. misschien als je je met aandelen inkoopt dat je het proces kunt versnellen :) |
Sorry voor de off-topic bijdrage maar bedoel je ipv 'nog' geen 'noch'? Geeft gelijk een hele andere wending aan de zin. :$ 8)
|
ja dat bedoelt ie :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 13:06. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.