![]() |
Portugal O Portugal
Ik ben voor jou :thumbsup:
|
ik ook:thumbsup:_0_:thumbsup:
|
ik ben lekker niet voor portugal
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
a sow:D ben je een leider dan:):+ |
ik ook!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! portugal gaat winnen!!!
|
portugal gaat wel winnen, maar ben toch voor nederland8)
|
Citaat:
|
Citaat:
ik denk dat ze een statement wil zette n met zoveel uitroeptekens:+ |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
en waar staat die discussie:p,die wil ik wel eens lezen:d |
Citaat:
Die zou ik moeten zoeken :) |
Citaat:
damn! wist niet dat je zo raar was. |
Citaat:
Edit : Ik vind alleen wel dat je overal een bijzondere mening over hebt. |
Citaat:
wat is daar zo bijzonder aan? |
Citaat:
Kan trouwens dat irak topic niet meer vinden :? |
Citaat:
Ik ben nou eenmaal niet zo'n zwijgtype! een mening hebben is menselijk en sommige mensen laten em horen en andere weer niet! |
Citaat:
Sorry, maar ik ga hier geen hele discussie zitten voeren die toch nergens op uit gaat komen. Ik heb gewoon mijn mening, en jij hebt de jouwe. En ik respecteer dat ookal ben ik het er niet mee eens. |
Citaat:
ten eerste de rest kan jou niet volgen ten tweede volgd ? ik ben ook stiekem voor portugal :+ maar doe heel hard alsof ik onpartijdig ben.. en als Nederland wint vind ik het alsnog leuk :p ws ben ik vanavond wel voor Nederland, gewoon.. maar portugal is zoo vet.. |
marvin, schaam je! je moet voor nederland zijn ;)
|
HOLLAND!!! HOLLAND!!!HOLLAND!!!HOLLAND!!!HOLLAND!!!HOLLAND!!! HOLLAND!!!HOLLAND!!!HOLLAND!!!HOLLAND!!!HOLLAND!!! HOLLAND!!!HOLLAND!!!HOLLAND!!!HOLLAND!!!HOLLAND!!! HOLLAND!!!HOLLAND!!!HOLLAND!!!HOLLAND!!!HOLLAND!!! HOLLAND!!!HOLLAND!!!HOLLAND!!!HOLLAND!!!
|
schade portugal alles ist vor bei !!! :d
|
DEUTSCHLAND!!!DEUTSCHLAND!!!DEUTSCHLAND!!!DEUTSCHL AND!!!DEUTSCHLAND!!!DEUTSCHLAND!!!DEUTSCHLAND!!!DE UTSCHLAND!!!DEUTSCHLAND!!!DEUTSCHLAND!!!DEUTSCHLAN D!!!DEUTSCHLAND!!!DEUTSCHLAND!!!DEUTSCHLAND!!!DEUT SCHLAND!!!DEUTSCHLAND!!!DEUTSCHLAND!!!DEUTSCHLAND! !!DEUTSCHLAND!!!DEUTSCHLAND!!!DEUTSCHLAND!!!DEUTSC HLAND!!!DEUTSCHLAND!!!DEUTSCHLAND!!!DEUTSCHLAND!!! DEUTSCHLAND!!!DEUTSCHLAND!!!DEUTSCHLAND!!!
|
tyf n end op ofzo:z
|
Diverse functies binnen de NSB waren beschikbaar geweest voor enkelen.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 03:36. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.