![]() |
En de groetjes..
vanuit Texel:p
Naja, niet echt Texel, gewoon de Zilk:p Dat heb je als je even naar je diploma-uitreiking moet, maar morgen ga ik er gewoon weer heen:d En ik heb het vet naar m'n zin, we hebben echt onwijze lol daar:d Het is nog best rustig, maar toch hebben we ons deze dagen al prima vermaakt en de leukste uitgaansdag komt nog:9 Is wel super, ben de enige vrijgezel van ons, ik mag lekker alles en hun mogen niks:p En wij staan als eerste foto op een site, leuk! En er is nog ergens een super erge foto van mij, gelukkig komt die niet op een site te staan, hoop ik:p Die meiden hebben hem gezien, alleen ik niet:+ het is er best koud, das wel zonde:p En allemaal van die *no offence* K-Swiss(schrijf je het zo:?) jongetjes met hun broeken in hun sokken:p Maar het is leeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeuk:) |
Koel meid :D Ga je nog naar die zeehondenverblijf ? Is leuk daar :yes:
Veel plezier nog !! |
Re: En de groetjes..
Citaat:
|
Citaat:
Haha, nee hoor BoP:p Ik ben niet iemand die zomaar even naar bed gaat met iemand;) Zoenen is leuk, maar verder niet met zomaar iemand. Saai ben ik hè?:+ |
Ik dacht aal sinds wanneer hebben ze internet op Texel :Y)
|
Citaat:
Hehehe:D:D |
Citaat:
|
Citaat:
|
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!:d
Wauw man, dat was echt supergaaftoppiegeweldig!:+ Er kwam bij het uitgaan donderdag en vrijdag een voetbalteam:love: Echt onwijs leuk man, 2 jongens daarvan hadden een oogje op mij:p Alleen die ene liet het wel merken maar had een vriendin.. Maar die andere..:love: Wat een schatje:d Hij was wel goed in het geven van complimentjes;) Heb ook nog een foto van mij met hun, alleen geen scanner meer:( Hebben jullie dat ook weleens dat er iets gebeurd waardoor je zelfvertrouwen echt mega stijgt? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Edit: Dat heb ik niet gedaan omdat ik niet zomaar met iemand naar bed ga:p |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 23:29. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.