![]() |
Wish me luck...
Vandaag begint het zware gedeelte van de pw week, waarin ik geen fout mag maken.. Omdat ik anders blijf zitten.
Vandaag ANW, punt nodig: 8,1.. Morgen SK, punt nodig: 7,6 Maandag Bio, punt nodig: 7,3 Dinsdag Na, punt nodig: 9,6 :z Oh, en morgen ook wiskunde, punt nodig: -23,4 :7 Dus.. Ik ben richting school :( |
jij bent richting je jaar opnieuw te doen ja8|
ik heb het ookal voorgehad vorig jaar...grootste fout van men leven:(|:( :notgood: |
Succes! :thumbsup:
|
succes avrilkindje
|
ja dat ga je dus niet halen:z
toch succes8) |
Re: Wish me luck...
Citaat:
Maarruh succes ofzo :p |
hehehe :+
maar succes :p |
Woow, ANW ging fucking goed! We hadden een uur de tijd en k was binnen een kwartier al klaar.. Toen nog 2 keer nagekeken en k denk dat k weleens heel goed een 8,1 zou kunnen hebben gehaald :)
|
hmm dat is best wel hoog allemaal.. ach blijven zitten is geen ramp.. zolang je het volgend jaar maar anders probeert aan te pakken :yes:
|
Citaat:
|
Ik hoor net dat bij Natuurkunde, elke fout die je maakt een half punt aftrek word gegeven.. Ofwel, ik mag 0 fouten maken, omdat ik anders al onder de 9,6 zit :|
:z |
Citaat:
|
Citaat:
maarre hebben jullie geen herkansingen dan ? |
Citaat:
En mocht ik die nog niet gebruikt hebben, dan kan ik pas begin volgend schooljaar die crap herkansen.. En dan heeft het geen nut meer :z Maar... [hoop]Je mag je BINAS-boek erbij houden.. en in je rekenmachine kan je de rest van de formules stampen[/hoop] Ach.. Zelfs ALS ik het haal, dan word k bespreekgeval 8) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik duim voor je! :)
|
Citaat:
|
Dan sta je overal lager dan een 3 voor :huh:
Hoe flik jij dat? Zeker voor ANW? Ik deed daar niks voor en ik had een 8 :huh: |
Nee.. Overal een 4,5 ofzo.. Maar dat is uit meerdere punten opgebouwd, dus telt het meer mee dan de punten die k nu moet halen
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Kut.. Kom ik er net achter dat ik morgen ook maatschappij heb.. En dat k een 6,6 moet halen daarvoor. :|
|
Citaat:
dat is me dus echt nooit gelukt he ! :huh: |
succes gabber :thumbsup:
|
Citaat:
|
ma.leer moet nie zo moeilijk zijn:yes:
veel plezier:thumbsup: |
Citaat:
|
*geeft succes zoentje*:*
|
Citaat:
|
dat BINAS boekje owende alles stond erin_0_
|
succes
ik heb 2 belangrijke cijfers al terug uit de pww Na 6,9 Sk 7,8 :D dus ik kan nog blijven zitten mocht ik voor wiskunde lager halen als een 2 :z |
Citaat:
|
elvenkindje het spijt me, maar als ik dit zo lees dan verdien je het ook niet om over te gaan 8)
minder blowen kerl :7 |
Citaat:
|
Citaat:
|
was vergeten dat ik ook aardrijkskunde se had:huh: eventjes snel een 8.2 voor gehaald :9
alleen duits :( een 5.5 omdat m'n maatje niet wist wat vakken waren. en sjit ik moet voor morgen uhm ff zien een 6.5 halen voor mijn scheikunde.. valt te doen hoop ik :$ :$ |
Ah, damn, over een half uur maatschappij en scheikunde...
En k ben fucking moe, t was laat gisterenavond 8) |
Citaat:
|
Citaat:
|
elvenkindje, zit jij in vier havo of 3 vmbo ? of in 4 vwo ?
want dan neem je dus ook lekker je cijfers mee :? |
hij zit in
havo4 |
das wel klote dan .. want als je kutcijfers je examenjaar mee ingaat dan is de kans groot dat je zakt (op onze school dan)
|
Bij ons niet meer, dit jaar is het veranderd we hebben geen PTA's meer gelukkig :p
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 11:14. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.