![]() |
banners plaatsen
reclame maken mondelinge reclame werkt meestal het beste op google staan etc zo moeilijk is het toch ook weer niet |
ej even vraag, misschien stom
hoe krijg je meer bezoekers/leden op je website?
want spammen mag niet overal (en is zo lastig met telkens een andere proxy) en dan komen ze nog niet rap, want denken ze vast van, o heb je dr weer een *of als iedereen even langs wil wippen dan hebben we ook weer veel views vandaag en komen we weer hogerop O-)* |
Veel vrienden hebben die reclame maken bij hun vrienden en familie enz. En een mooie site natuurlijk met een goed onderwerp ofzo.
|
cool, nu lijkt het alsof ik deze domme vraag heb gepost :+
|
Citaat:
|
ej ik was eerst ;)
met reclame enzo zijn we nog bezig, maar komt niet van de grond op google staan we vet veel, maar moet je wel goed zoeken |
Citaat:
|
Je moet ook geduld hebben, veel bezoekers komen echt pas geleidelijk aan.. Je moet eigenlijk ook iets op je site hebben waarvoor mensen telkens weer terug komen, dat scheelt ook ontzettend in het aantal bezoekers.
|
Citaat:
|
Citaat:
maar ik dnek wel als eenmal de reclame op gang is dat het dan scheelt.. maar het ziet er nog zo "hopeloos" uit |
Aaah bezoekers op je site laten komen.
1.) Bied iets aan waardoor mensen geintresseerd terug willen komen op je site. Iets wat waard is om de site opnieuw te bezoeken (iets wat veranderd, zoals downloads, nieuws,forum) 2.)Zorg voor links van jouwn site op een andere site die dezelfde doelgroep heeft. 3.)Submit je site bij een gratis 'submit' .. ding ofzo :) hoe heet dat ook al weer ;) E-submit ofzo? :p nouja. Dat doe ik altijd.. Dat is alles.. |
wtf, het antwoord staat er eerder dan de vraag ? :?
|
Citaat:
|
ja of ik kijk niet goed ;)
|
Citaat:
|
helderziend zeker? :{
|
Citaat:
Maar goed, het ligt er ook maar aan wat voor woord je als zoekoptie opgeeft. Als je website een beetje een originele naam heeft, dan neemt het aantal zoekresultaten al gauw af. :yes: |
als je zoekt naar sekshoroscoop :p
lol |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 09:54. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.