![]() |
griekenland - tsjechie
0-0
ik vind dat tsjechie moet winnen :9 wat jullie |
Re: griekenland - tsjechie
griekeland :thumbsup:
natuurlijk |
tsjechie
en de finale ook tsjechie dan lopen er in de nederlandse competitie 2 europese kampioenen rond:thumbsup: |
in de finale zeker tsjechie . maar als griekenland wint nu, dan vind ik dat ze de cup wel verdienen :D
en die commentator net. ' neeeeej dit is geen spelletje voor jonge juffrouwen ..' wtf? :+ |
Citaat:
JAA JAAA JAAAAA JAAAAAA JAAAAAA JAAAAA nee |
gaan we weer :+
|
jawel, jawel... NEE, NEE,NEE!!!
|
Citaat:
|
Scheidsrechter ziet er eng uit :{
Maakt me nix uit wie er wint |
Citaat:
|
fuck verlening, ik ga sloape :wave:
|
wat een schreeuwerd die commentator...
|
Citaat:
|
netjes :D
|
chic hoor, 1-0 gewonnen:o
|
in de laatste secondes:D geweldig
en weer tegen portugal nu8-) |
vette sjeit 8-)
|
Hellas!!! _0_
|
Stomme Grieken :[
|
Citaat:
Daar valt dan natuurlijk ook wat van te zeggen, zeker voor een relatief klein voetballand als Griekenland. :yes: |
Citaat:
|
FORRRRZA GRIEKENLAND _0_
jammer voor Tsjechië, maar ik vond het zo mooi hoe blij die Grieken waren ! weer een duitser in de laatste minuut overigens ;) |
Trouwens die commentator:
En weer wint (basinas ??) van Jan Koller, maar jah verdedigen is natuurlijk ook makkelijker als aanvallen ! Dat sloeg nergens op ook weer.. die man staat me het hele wk al tegen |:( |
Ik was voor Tsjechië :(
Nu voor Portugal |
Commentatoren zijn waardeloos..
Zo beweerde er eentje dat Zidane een linkspoot is (vlak voor die vrije trap tegen Eng). Wel knap dat hij vervolgens zowel die vrije trap als de penalty loepzuiver met zijn verkeerde been binnenschiet.. :wave: En toen Nistel scoorde tegen Duitsland was het volgens de commentator van Hooijdonck. |:( Etc etc Wat een drama's zeg.. Zeker met telkens "die dekselse ****". Hou stil als je het niet snapt! |
Citaat:
:z :+ :d |
Citaat:
|
Go Griekenland Go Griekenland! :d
|
maar daar is steeds die dekselse Charisteas
|
Citaat:
hij becommentarieerde 2 wedstrijden van letland en was helemaal weg van "die dekselse verpakovskis"! :D |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 18:11. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.