![]() |
Wat ben ik toch Origineel
met mijn tijdelijke avater:z 8)
|
pfffffff ik weet niet hoor maar kijk jij geen voetbal :no:
|
Hm.
Ik weet alleen dat we gisteren of eergisteren verloren hebben van de Portugezen En, dat we van de ehm, de Duitsers hebben gewonnen:Y) En nog iets.. |
beetje laat, ja of het is sarcastisch bedoeld :{
|
Ik denk de laatste
Maar he, maak je niet dik Over paar daagjes is die weer weg Ik heb de eerste de beste avater gepakt, die ik zag Puur toeval. |
you are going the right way for a smacked bottom
|
Citaat:
|
bottom? op haar neus! :+
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Jullie vinden het wel leuk he
Mijn 'Hihi':{ |
Citaat:
|
Als ik dan eerlijk ben vind ik jou onorigineel, maar dat is mijn mening dan weer :wave:
|
Citaat:
Zovan, wat ben ik origineel Ik neem een Nederlandse vlag Wat volgens mij ook meer dan 5 forummers hier hebben |
Citaat:
ik ben gewoon chaggerijnig omdat we niet door zijn.. en dan kom jij met je: Jah ik weet alleen dat we van Duitsland hebben gewonnen .. :rolleyes: daaraan erger ik me gewoon, je moet niet doen alsof je alles van voetbal afweet en nu nog eens zo'n avatar nemen met we are the champions, kom op je bent gewoon een meeloper :O |
Citaat:
geef ik je volkomen gelijk in En ja sorry, maar ik heb nou emaal geen probleem met dat we verloren hebben.. Ik heb namelijk géén verstand van voetbal Nouja, beetje irrtant voor jullie |
haal het dan weg
en trouwens.. Nederland had maar 1 keer gewonnen, en dan ook nog tegen het zwakste team van het toernooi |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vond de bulgaren het nog erger doen die hebben alles verloren.
|
Citaat:
|
Citaat:
winst na penalty's wordt niet meegeteld als 3 punten / winst |
heb vorige week trouwens shrek 2 gezien
SHREK 2 = de shit :yes: :yes: |
Jah hoor jen, je avatar is weer cool.
|
ik vind hem ook wel grappig
alleen moet je nog wel ff wakker worden |
Ik ben wakker
we hebben verloren:z |
Citaat:
|
Citaat:
|
fantastisch 8|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar he, ik heb die tekst niet getypt in mn avater hoor:) Vond t wel leuk, deed me denken aan champions:Y) |
*gooit fruit naar Jennifer1203*
|
Oh
Fruit Geen wortels of sla of iets in die richting? Hebben genoeg forummers gedaan hoor;) |
Citaat:
champignons :z |
Citaat:
champignons wist ik en avatar leer ik nooit eerst dacht ik : het is advater toen avater maar het is dus avatar |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 01:38. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.