![]() |
ik leef niet meer voor jou!
TADADADADA 8-)
|
Voorbij zijn alle nachten:z
|
Dat ik hier heel alleen!
|
Lalala nog wat:Y)
|
Op jou zit te wachten:Y)
|
je hebt me keihard voorgelogen!!
|
Besodemieterd en bedrogen!
|
dus droog die tranen in je ogennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
|
*speelt muziekje*
|
Zit ik al de hele dag mee in mijn hoofd :z
|
NEEEE NEEE NEEEE!!!
|
Blijft een geweldig nummer.
|
dus donder nou maar op.. ik kan er niet meer tegen, en als je weg wilt gaaaan is dat alleen een zegen :p
|
te vaak heb jij me laten zakken! ik heb genoeg van al jou makken! Je moet gewoon je spullen pakkuuuuuuuuuuhuhhhhh
|
Citaat:
ooooooooooooooh NEE ik leef niet meer voor jouhou!! ofzo ;) |
dit topic heb ik trouwens ergens al eerder gezien :z
|
Citaat:
tis voorbij! ja voorbij! voor jou, voor mij!! |
Citaat:
|
Citaat:
|
tududuuuuuuuu tudu tuduuuuuuuuu
open m'n ogen... kijk om me heen... |
neee dat is pas een ka uu tee nummer!
dit was je leven... geluk en verdriet.. het werd je gegeven maar je wilde het niet :'( |
nee deze
als er iemand bij me wegging.. even slikken en weer doorgaan... even vallen en gewoon weer opstaan, dat deed me weinig :( |
maar om jou ben ik verdritig:(
|
Citaat:
je stem de in mijn hoofd blijft zitten.. :( |
stevie, waarom quote je jezelf nou
en laat je die typfout in je quote staan;) |
Citaat:
|
Citaat:
:x laaaat maaaaar :z |
Citaat:
|
ik en frox lijken ook heel veel op elkaar :love:
maar goed waar waren we oh ja je stem die in mijn hoofd blijft zitten.. mijn geen moment met rust LAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT |
En dat er mensen zijn die lachen
En dat er mensen zijn die dansen En dat er mensen zijn die innig zoenen Dat kan ik nu niet meer begrijpen :'( mooie herinnering :'( |
ik voel alleen de pijn van god waar is ze
ik voel alleen de pijn van jou hier bij me missen en ik kan er niet mee om gaan .... |
Citaat:
|
Citaat:
Ik voel alleen de pijn van 'god waar is ze' Ik voel alleen de pijn van jou hier bij me missen En ik kan er niet mee omgaan Ik kan er echt niet meer mee omgaan |
je ogen die mij bedrogen........
|
Citaat:
je op mijn knieen willen smeken als ik wist dat dat nog zin had maar de dagen worden weken en de weken worden jareeeeeeeeeeen |
en de weken worden jaren
dit gevecht kan ik niet winnen want jij zit veel te diep van binnen waarom nou jij waarom nou jij waarom nou jij |
waarom ben jijjj uit mijn leven
waarom ben jijjj nou niet gebleven waarom kon jij me niets meer geven waarom ben jij vertrokken zonder REEEEEEDEEEEEEEEEEEEEEEEN |
Citaat:
ik mis je lippen op de mijne, een beeld dat nooit meer zal verdwijnen... jouw hand niet meer in de mijne |
Citaat:
|
Citaat:
ff ander liedje.. kijken of je die ook kent :p Oud en afgedankt..in een straatje zonder bomen...zit ze voor het raam..door niemand serieus genomen |
die ken ik niet :'( ik ken alleen de bekende nummers :z
|
:Z
door kapot geschoten straten zonder vader, zonder land loop je hulpeloos verlaten aan je moeders warme hand |
als een schaap tussen de wolven
je bestemming onbekend en niemand ziet hoe klein je bent... |
morgen zal het vrede zijn
zal de zon je strelen zal de wereld weer een speeltuin zijn en kun je rustig spelen (omg moet nu denken aan een wijf van idols die dat zong :+) |
elke keer dat ik je gezicht zie schrik ik elke keer weer, maar de zon opkomt straal ik weer
|
Citaat:
word de grijze lucht weer blauw |
na de winter komt de zomer.
dan wordt de lucht weer blauw. het gras weer groen, en zoen ik weer met jouw.... |
zo gaat dat liedje helemaal niet!
|
Citaat:
|
*doet dansje*
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 09:15. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.