![]() |
neuken..
.. liever ruig en bezweet of koest en teder?
geen combinaties bitte! ruig en bezweet graag, dat haar haar aan je huid blijft plakken. :o |
koest en teder; mn conditie is niet meer zo goed:$
|
koest en teder.......plakken is irri:thumbsup:
|
Hangt zeer serieus van de situatie af.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
koest en teder:)
|
Soms heb je zin in ruig en bezweet en soms in koest en teder. Ik hou denk ik wel meer van ruig en bezweet. 8-)
|
koest en teder is soms leuk maar dat gaat me snel vervelen, neej dan liever ruig en bezweet.:yes:
|
Ik ga voor ruig en bezweet :)
|
Citaat:
|
ja want als je verliefd bent kun je elkaar alleen nog maar zachtjes neuken. anders lijkt het net alsof je boos bent en het alleen maar voor de seks doet en zo. :huh:
|
Citaat:
|
Citaat:
ruige seks is gewoon lekkerder, of er nou liefde in het spel is of niet. :yes: |
Citaat:
maar meestal is het toch ruig en bezweet:+ |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ruig en bezweet..zeker weten
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik vind tedere seks wel lief (niet veel ervaring mee, daar niet van 8|, maar ligt nie aan mij)
maar vind t ook dat t wel wat harder moet kunnen, als je allebei echt zin hebt. |
Citaat:
|
guys, ontopic please
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ruig en bezweet, zodat je de volgende morgen weet dat je geneukt hebt
|
Citaat:
hehehe bij mij hangt het af van de situatie.. vind het allebij leuk :love: |
Hangt van situatie af ...
|
Citaat:
|
Toch wel liever ruig en bezweet, zo gebeurt het meestal
|
ik doe normaal rustig en dan op het einde toch wel meer tempo... heb 1x echt te ruig geneukt..... te ja :+ ik plakte niet meer van de zweet, ik dreef erop :o
Mijn voorkeur gaat denk ik toch uit naar ruig en dan moet de vrouw het heft in handen :d nemen |
Citaat:
1 meisje vroeg kon echt alleen maar op standje 'ruig' was wel apart.. elke keer te erg zwetend sex hebben.. mn vriendin nu houdt ook wel van ruig maar zo ruig als die ene heb ik nooit meer mee gemaakt.. damn |
de laatste tijd liever zacht en teder in het begin, en daarna hard en ruig en bezweet :9
|
Citaat:
|
Ik ga voor handboeienseks
:loser: |
Liever eerst rustig aan en daarna kan het altijd wat ruiger
|
Uhm...hangt van me bui af... maar ik houd wel van teder...
|
Citaat:
:| |
eerst koest en teder, dan ruig en bezweet :9
mja hangt van de situatie af :) |
hangt er echt van af
maar ik denk liever koest en teder:yes: |
ruig en bezweet ook wel:)
|
als je echt niet meer kan wachten gewoon ruig en anders teder enz enz
|
Citaat:
|
Citaat:
;) |
Eerst :p
Dan :O Dan zij :kots: / :9~ (of juist niet :] ) En dan neuken En dan:wave: |
ruig en bezweet
|
Citaat:
|
Ik vind ruig en bezweet het lekkerst. ik zweet zelf vrij snel en als je dan ook nog zo'n zwetende jongen bovenop je hebt.....mmmmm lekker. Ook als zijn zweet in je gezicht drupt. Op als je hem pijpt, dat je gezicht dan steeds tegen zijn natte buik aankomt. Is zo lekker!
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 02:26. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.