![]() |
Heb ik hier aan goed gedaan?
Ik heb zelf ook een probleem en zit er best erg mee....
Ik heb (ondertussen al had) een lieve vriend.. Matthias heet hij. Het ging echt onwijs goed tussen ons.... hij vroeg wanneer ik op vakantie ging enzo, maar toen ik vroeg aan hem wanneer hij op vakantie ging, zei hij dat hij er tegen op zag om als niet-vrijgezel op vakantie zou gaan en hij zou niet weten hoe hij zou moeten reageren als het klikt met een meisje daar... hij kon ook niet beloven dat hij niet met andere meiden zou gaan zoenen daar. ik werd echt ongelofelijk boos.. ben het nu nog!|:( Ik heb nog met hem gesproken erna en heb echt duidelijk gemaakt dat je niet én een vriendin en én vakantie vriendinnetjes kan hebben. hij deed toen echt heel emotioneel en zei dat hij aan het huilen was achter de pc (het was op msn) hij zei zo van " ik vraag me steeds af of jij niet beter verdient... ik ga denken aan vakantie vriendinnetjes terwijl ik jou heb... dat is echt ongelofelijk dom van me, sorry meissie, echt sorry. " Ik dacht dat hij echt spijt had.... maar de dag erna vindt hij nog steeds precies hetzelfde! En vond dat ik stom reageerde... ik heb het uitgemaakt en voel me ongelofelijk klote heb ik hieraan goed gedaan? :{ |
Lijkt me wel
|
als iemand zich niet zeker voelt over het feit dat hij op vakantie met veel meiden wil zoenen, dan moet je die gewoon laten lopen
|
Hij zei zelf dat hij je niet kon beloven dat hij niet zou gaan zoenen daar met andere meiden.. Hij is niet echt betrouwbaar en dat is belangrijk in een relatie, dus je hebt het goed gedaan meid, sterkte :*:*:*
|
ja
|
mag ik vragen hoe oud ie is?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ontopic : Je hebt er goed aan gedaan. Je moet nu zelf alleen even over het gevoel heen komen, maar ik denk dat je voor jezelf ook wel weet dat het beter zo is. Voor jou zijn er nog genoeg andere vissen in de zee. |
Citaat:
daarom was ik benieuwd hoe oud ie was. want als ie dalijk 18 of 20 is (ja je weet het nooit meer) dan kan ik me er miss wel wat bij indenken dat ie miss met andere meisjes zou willen zoenen op een geweldige vakantie, als je een jong vriendinnetje thuis hebt (waar er naar mij mening dan amper spraken kan zijn van een echte volwassen relatie) daarom :) |
JAzekers wel, wat een zielige klootzak zeg. Onbetrouwbaar, en jij: lekker snel wat beters zoeken :thumbsup:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 21:16. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.