![]() |
Ik ga op vakantie topic
Nou dan...on request :)
|
ik vertrek 26 juli met 3 vrienden richting siofok (hongarije) in de gogo-tours bus:p
reis van 14 dagen |
Ik ga maandag *party* naar de Ardenne een midweekje mountainbike met vrienden en gelijk daarna naar Noorwegen kanoen en lopen met m`n broer en een vriend :)
|
ik neem misschien een last minute 8)
|
Citaat:
|
Eerst naar Zoutelande op een camping met een paar vrienden voor een week.
De twee weken er op ga ik naar Kreta (alleen). Ben daar dus geboren en 12 jaar gewoond dus ik ga vrienden, familie en bekenden opzoeken. :yes: |
Ik ben van ongeveer 18 juli totm 21 augustus weg
Eerst, 3 weken naar Polen, daarna gelijk door naar 2 weken Centerparcs |
Ik ga ook voor de last minute..
Waarschijnlijk naar malgrat de mar.. |
Ik vertrek dinsdag nacht richting Marmaris-Turkije! :)
|
ik ook naar marmaris in augustus alleen met heeeeeeel veeeeeeeeel tegenzin.
|
Citaat:
edit: ON-TOPIC: ik ga nergens heen, blijf thuis:o |
ik zou wel naar zuid frankrijk willen, naar Argeles of juist aan de andere kant, onder Bourdeaux (daar kan je goed surfen).
En ook een paar vrienden willen naar lloret...:kots: Dat zie ik niet zo zitten :D |
ik ga 1 augustus 8 dagen naar ibiza, en 10 augustus voor een weekje naar ommen :9
|
ik ga naar het altijd warme jonkman om daar mn vakantiedagen te slijten
|
Een weekje alleen thuis :z (Vorig week dan...)
|
ik ga morgen naar Lloret en heb er superveel zin in :d :d :thumbsup:
|
Ik ga van 17 juli t/m 13 augustus naar Amerika
|
13e gaat moi weg naar 3 weken zu frankrijk 8-)
|
En ik neem mee... o wacht dat bedoel je niet ;)
Ik ga voor 2 weken naar Lloret! Party! :d |
Citaat:
|
Van 17 juli tot de 31ste naar ergens onder Bordeau ...
|
Citaat:
Laat dus wat chickies en drank voor me over daaro ;) |
Citaat:
|
Ik ga op vakantie en ik neem mee...
een colafles |
ik ga op vakantie en neem mee een teddybeer lolz:) :)
|
Ik ga morgen heel ff een weekje met me broer naar Belgie :p
Heel ff sportief doen enzo :+ |
Citaat:
|
voor iedereen die op vakantie gaat: veel plezier :wave:
|
ja over 9 uur
|
ik ga over 30 uur naar Turkije 8-)
|
ik ga niet :(
|
Citaat:
|
23 juli t/m 3 augustus Campzone 4 8-)
|
Over een uurtje ben ik hopelijk :7
Tot over een midweekje :) :wave: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
maja je moet wel n kleine 3 weken blijven dan voor ik dr aan kom:p trouwes, hoeveel geld was je ongeveerkwijt op een dag? zonder uitgaan erbij dan. |
we zijn elke dag uiteten gegaan en voor ontbijt gebruikten we de super markt die geen 20 meter lopen was :) nouja geen id hoeduur het per dag was. maar ik kan je vertellen dat avond eten voor ongeveer 5 euro heb je een grote pizza en een halfe liter fris. ochtend eten ben je denk ik 1 a 2 euro kwijt. Nouja dan wat je overdag drinkt kom je denk ik ook op 3 euro zo. Totaal 10 euro ofzo, beetje veelniet? (zelf eten maken is duurder :))
we waren vorige jaar ook 2 weken en toen waren we iets minder als 100 euro pw kwijt.... zonder alcohol. In totaal met auto en camping kosten kwamen we op 300-400 euro pp uiit voor 2 weken, ja en dan de alcohol die ook spot goegkoop is..... 50 eurocent per half liter (vorig jaar was dat), zal nu wel ietsie duurder geworden zijn dnek ik. is het trouwens al een EU land, nee toch of wel? |
Citaat:
Citaat:
bedankt voor de info in ieder geval. gaat n groot feest worden:7 |
ow wij hadden fietsen mee genomen :thumbsup: iedereen wilde ze lenen en we trekten er erg veel bekijks mee in de stad.... chikies dus *) maar die hebben we dit jaar niet meer mee, we gaan nu met de Golf GTI van een vriend met een aanhanger erbij :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat moet je in zoutelande dan weer? |:( daar is echt nix :d Ojah cafe de fiets en mutsen disco kan ff niet op de naam komen:? Ok ja ik ga er elk jaar heen :yes: jeeehh Oja en ga naar italie/frankrijk/spanje zondag.. Weet nog steeds niet waar heen :no: |
Volgende week zit ik een midweekje in Antwerpen en als het goed is gaan we ook nog met wat vrienden met de auto op vakantie in Nederland. :)
|
nederland is toch niet zo fijn om op vakantie te gaan........er is wel veel te doen alleen het weer is er niet zo fijn.......??
|
Citaat:
|
Citaat:
maar eh ik ga dit jaar ook gewoon naar frankrijk hoor :p |
Citaat:
:) :thumbsup: |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 02:50. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.