![]() |
nieuwste rage
SCOUBIDOUtouwtjes,
is nieuwste rage, van die plastic dropveters waar je knopen in kan leggen en voor gevorderden ook diertjes enzo. ik heb een uur nodig gehad om met 4 touwtjes zo'n ding te maken:+ is wel grappig als je je verveelt:thumbsup: meer info @ www.yoarra.nl mn bedoeling is nie om reclame te maken, dus als het nie mag, verander mn post ff, nie meteen slotje, a.u.b. |
nieuwe rage? ik kende het anders al van toen ik iets van een 13 jaar was ofzo
:) die bestaan wel al een tijd hoor, is zelfs al eens rage geweest zover ik weet |
onder 10-jarigen misschien.
|
Citaat:
|
weet je hoelang die rage al aan de gang is damn, wij verkopen ze ook in de winkel en ik kan ze zowat niet meer zien :kots:
|
Die dingen zagk een paar jaar geleden veel aan tassen op school , leuk :)
|
nou volgens mij zijn die dingen al heeeel lang rage :+
|
euhm dat deed ik toen ik 7 was.. had je gewoon een lang stuk touw, en daar kon ik eiffeltoren van maken, en kop en schotel enzo8)
|
ik ken ze van ee paar jaar geleden van Frankrijk, maar sinds een paar weken zie ik echt kinderen die dingen op de fiets nog maken :s
|
Citaat:
(12 jaar of zo al) |
ja dat is tegenwoordig weer helemaal 'in' he.
ik word er stapelgek van. |
In de cybergothic scene worden die dingen al jaren gebruikt om in je haren te doen 8{
|
Puhh damn ja word gek van die dingen, ze maken der ook vette winst op (kijkt boos naar steady met haar winkel die ze ook verkoopt 8| ;) ) Gewoon paar van die stomme touwtjes en daar zetten ze kleine kindjes mee af voor veeel te veel geld :no:
|
Damn, ben net op de markt geweest, een hele kraam vol met die dingen verkochten ze daar :huh:
Hobbywinkel: Een hele drukte om die touwtjes heen pff Heeft stiekem ook 2 pakjes gekocht :$ |
Citaat:
:loser: |
ik vind die ZO leuk :love: al doe ik het al langer, maar eerst kreeg je ze bijna nergens nu weer overal:)
die figuurtjes:love: Mijn zusje verkoopt somige die ik maak op school voor 50 cent kant en klaar:) |
Citaat:
Hoe oud ben jij |
Citaat:
|
Citaat:
|
:no:
|
Citaat:
|
Citaat:
..geeft devilish een schop onder haar kont.. :@ Maarja je hebt wel gelijk, het is gewoon plastic afval waarvan ze draadjes maken van 80cm.. en dan maar verkopen. |
Citaat:
: |
begin jij nu ook al :kots: het is gewoon een virus joh!
|
ik ben daar alweer mee gestopt :p
|
Scooby Doo is toch een hond?
|
het heet ook scoobidou en dat betekend touwtje
|
Citaat:
maar wat boeit het? m'n oma zag m'n zusje er mee bezig en vond het ook leuk, ze ziet het alleen niet:+ |
Citaat:
|
nee
|
|
Die heb ik nog eentje gekregen van een nichtje. Leuk. :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 05:30. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.