![]() |
Sexuele geaardheid
wat bent u?
|
hetero
|
ik gok op hetero.
|
Lesbie
|
Ik heb hetero gestemd, maar ik ben ook man, wanneer we het over het echte geslacht hebben.
|
hetero
Ook hetero....denk ik :rolleyes: Ook hetero....denk ik
|
hetero.. ik kan meiden heel aantrekkelijk en leuk vinden, maar ik denk dat ik er niet een relatie mee zou kunnen hebben zoals ik met een man kan..
|
Citaat:
|
bisexueel,
ik geloof niet echt in het vallen op mannen en vrouwen, maar meer in het idee van het verliefd worden op mensen en de een valt meer op mannelijke dingetjes, de ander meer op vrouwlijke dingetjes en sommige op mannelijke en vrouwlijke dingetjes. |
Citaat:
|
..hetero
|
Nog steeds hetero. Maar misschien verandert dat ooit wel. Je hoort het steeds vaker. :?
|
hetero..
maar volgens een test.. ben ik "Just enough gay" maar ik voel me niet tot mannen aangetrokken ofzow.. duszz... alleen tot hele knappe gekke meisen :p |
hetero ja.
|
Nog altijd bi sexueel
|
hetero
|
nog steeds hetero (denk ik ) :yes:
|
hetero. Ik kan meisjes wel mooi vinden, maar niet aantrekkelijk..
|
o en ik wil alleen mannen:p
|
hetero
|
biseksueel.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik kan meisjes mooi vinden en ook aantrekkelijk.. :+ |
ik hetro *UCH*
|
ik heb geeen id..
ik bedoel ik ben wel een paar keer echt verliefd geweest op meisjes.. enzo :$ maar ja tot nu toe alleen maar relaties gehad met jongens.. en ik val ook eerder op jongens dan op meisjes.. maar toch wel eens verliefd geweest beetje vaag.. maar ja ik heb nu een hele lieve mooie sukkol :+ dus.. :p geen gezeur over bi of hetero.. op het moment dus hetero :) |
geil... m'n vriendinnetje is een beetje bi :+
|
meiden mogen van mij bi of lesbi zijn.........maar ik blijf egt altijd hetero;) :)
|
Citaat:
:thumbsup: :rolleyes: |
Citaat:
Dat is aardig van je O-) |
Citaat:
:* |
Citaat:
|
Citaat:
|
Hetero, lik duh..
|
Citaat:
;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
hetero :)
|
bi
|
hetero
|
aseksueel
|
hetro...een vrouw dat bi is vind ik erg sexy:Y)
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 22:17. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.