![]() |
effe lekker zeiken in de vakantie
post hier al je vakantie-muziek-frustraties
|
fuck dat nieuwe zomerliedje van die roemeense pauperbandje
o-nog wat kon het nog slechter? |
o-zone heten ze dus
ook nog eens een kut naam |
mahia hi
mahia hoe mahia ho mahia ha ha :D :x |
Citaat:
zelfs die rare gast (zie muziekgestoorden) ging er op uit zn dak, dat zegt al genoeg |
dat nummer is zo slecht, dat ie echt machtig geniaal is 8-)
enne muziekfrustraties: mn vader zet op dit moment One van Metallica af :[ |
Vind ik wel een leuk liedje uit moldavie
|
aventura
nuff said :x |
the strokes
ik haaaat the strokes david bowie ik haaat het dat hij ziek is en dat ik misschien wel ipv hem the darkness zal moeten aanschouwen :no: ach, leuke nostalgie wel, heb ze tenslotte het afgelopen jr ook al 3 keer gezien :+ :loser: |
Citaat:
ik zag net die clip op the box dat nummer is al slecht (met heel metallica erbij), maar fuck die clip is echt te tering slecht. met al die samples, echt lame. ik vind samples cool hoor, maar je kan het overdrijven. fuck metallica en shit ik heb een clip aangevraagd (moet dat toch een keer hebben gedaan in je leven). nou nooit mer 75 cent p/m en je wordt 4 minuten aan die lijn gehouden voordat je einde;lijk kan stemmen maar face tomoorw verdiende wel wat airtime vond ik |
Citaat:
fuck je vond the strokes best goed. wat is er mis mee, tis toch best wel jou muziek? vind ze wel cool, vind hun sound (die echt bagger klinkt en oud) erg cool |
Citaat:
|
Citaat:
en volgens mij kopieren meer bandjes the strokes dan dat the strokes andere bandjes kopieren en radiohead komt vast ook wel op mtv2 en das ook niet kut zo, nu jij weer! ;) |
albumvan lomax is niet te verkrijgen in nederland en bestellen via internet is zo duur..
plus ik hoorde vage geruchten over dat the prodigy het album wéér gaat uitstellen. :{ |
Citaat:
En weinig is leuker dan 's nachts lam clips aanvragen bij the box (met andermans mobiel) 8-) |
Citaat:
ik kan niet tegen bandjes die ik snel zat ben :p ja tuurlijk, strokes begonnen met alle ellende haha maar ik hou al op :+ het is ik tegen de rest van ll.com aaa ;) *gaat lekker naar schotland zo* |
buhaah .. nu moet ik strax 2 weken naar muziek luisteren die ieder moment uit kan vallen omdat onze mp3-speler in de boot niet meer optimaal is :notgood: + als het regent de heeele dag idlewild.. dat is voor een uurtje wel leuk hoor.. maar de heeele dag :notgood:
|
we zijn wel erg goede zeikerds, petje af
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik wil weer fucking in een band spelen, pleuriszooi!
|
ja dat wil ik ook wel! beginnende muzikanten, die mijn muzikale voorkeur delen, en zich kunnen vinden in mijn artistieke overtuigingen 8-)
|
Citaat:
|
heeft misschien weinig met vakantie te maken..
maar ik wil effe zeiken over het vernieuwde allmusic.com het is traag (zal nog wel veranderen, hoop ik tenminste :{) het ziet er niet uit, het is veel minder functioneel; ik moet 10.000x extra doorklikken voor ik eindelijk ben waar ik wezen moet, mijn Opera browser crasht als ik naar de discography van een artiest ga (dus ik moet voortaan IE gebruiken?? :{), ik moet me registreren om te zien wie er op een album spelen (nogal belangrijk bij jazz :{) en als ik me registreer word ik ongetwijfeld bedolven onder de aanbiedingen en spam en weet ik wat, het is totaal geen verbetering t.o.v. het oude en en en en :[ daarnaast vraag ik me ernstig af waarom een heleboel albums opeens een halve ster lagere rating hebben :? |
Citaat:
edit: hij doet het niet eens :( Error 2 Timeout We apologize for the temporary connection delay. Please click the refresh button on your browser. |
grmbl het heeft wel niks met muziek te maken maja :z
ik kan geen kamer vinden en ik wil er zo graag een! sterker nog ik heb er gewoon een nodig want ik kan echt niet elke dag 5 uur in de trein zitten alleen om naar school te gaan :S he roy jij woont toch in wassenaar en dat ligt toch dichtbij leiden? dan kom ik wel tijdelijk bij jou logeren ok? :p :+ |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
damn kom jij hier heen? :) dat wordt verplicht hardcore shows bezoeken.. oo en ik geil op brabantse accentjes!! ELSIET WEEK yeah \m/ edit: je mag wel bij mij in bed hoor ... 20 minuutjes fietsen |
Citaat:
edit: ik woon toch dichter bij leiden dan niels en kende dashboard confessional en further seems forever veeeeel eerder, beat that! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
en als je zo op brabantste accentjes geilt waarom ben je dan helemaal nooit komen kletsen met mij en krien op het regenboogfeest 8| :p en roy, met dashboard confessional en fsf ( *zucht* :love: ) heb je wel een streepje voor hoor :Y) en ik wil inderdaad nog steeds een foto wouter 8| :z |
je bent helemaal hot laura :)
|
Citaat:
binnenkort kunnen we dus een vermissing van een van je vele broertjes verwachten? O-) 8) |
Citaat:
|
Citaat:
en richard tsja.. als ik ooit homo zou worden... ik kon maar niet bij hem weg:) |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
:) |
Citaat:
anders niet? :( |
Citaat:
|
Citaat:
|
frustrerend : in mijn favoriete café vonden ze gisterenavond de cds van nightwish en slayer niet meer , maarja ze hebben toch paar liedjes van kill 'em all album van metallica opgezet en wat epica
jaa dat liedje van o-zone trekt echt op niets |:( |
ging gister met een klasgenootje wat oude cdtjes uit de kast halen, het niveau mega dance 1998, dance smash hits 99 enz onder het genot van een biertje.
holy shit het ergelijke is dat ik gewoon echt elk liedje gewoon herkende en mee kon neurien. hoe vreselijk vond ik die muziek vroeger!!!!???? ik sta perplex nu vrees ik dat als ik over 8 jaar een cdtje opzet met pakweg o-zone ik het dan ook herken en kan meezingen en neurien, slechte zaak lijkt me |
xyz
ik zat **** in zuid frankrijk en vanwege verrotte oordopjes moest ik steeds een decent discman van een vriend lenen. en dat kon dus niet de hele tijd. compleet niet :[
en ik had ook wel wat meer audiovoer mee kunnen nemen. |
Citaat:
|
xyz
Citaat:
dat met die 90's dancezooi heb ik nou ook. in de zomer had een vriend een 7 verzamelalbums ofzo mee en ik herkende ook echt (bijna) alles. faithless-insomnia vind ik dan wel weer een fijn nummer. |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 23:41. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.