![]() |
kruisje linksboven
he fix dat effe joh, ziet er niet uit
|
Welk kruisje?
|
1 Bijlage(en)
dat kruisje :
|
okee na 5 keer is het wel duidelijk hoor
|
niets aan de hand?
|
ik heb nog geen logo hoor
|
ik heb t ook af en toe maar als je alleen t plaatje weer opnieuw opvraagt, laat ie m wel zien.
|
Citaat:
Nee die rennen met tranen in de ogen naar de concurrent:wave: |
Ik heb er geen last van, in de zin van dat ik telkens het logo gewoon zie.
|
ja nu zie ik hem ook weer gewoon :)
|
hij doet het weer _0_
|
Ik zie de laatste tijd steeds vaker van die kruisjes, over het hele forum bezaaid :( moet je alles aanklikken om het weer te geven 8) :z
|
Citaat:
:@ |
nee bij mij ook even niet.. maar ik gok dat wij er niet veel aan kunnen doen?
misschein is de systeembeheerder aan het kloten met die andere forumfouten :+ |
mensen moeten eens leren een fatsoenlijke browser te gebruiken...en dus geen internet explorer..
ik durf er bijna een wedje om te leggen dat het probleem dan verholpen is... |
niet want voor vandaag deed ie t wel naar behoren :{
|
mensen moeten gewoon even hun temp internet files verwijderen...
|
mensen moeten helemaal niet zeuren om een kruisje :p
|
1 Bijlage(en)
Citaat:
@ Amber, dat is natuurlijk wel dé instelling _0_ :no: |
ah FunFair heeft gelijk want ik heb t probleem niet meer. was zelf vergeten dat je zo een aantal problemen kon oplossen ;)
|
Bij mij doet ie t nu ook weer :o
|
het is toch soms zo makkelijk om het forum de schuld te geven :+
|
ah
en waarom is dat vak met dat kruisje rechthoekig en dat leerlingen-logo niet? :o |
dat heet een image placeholder
de rest van de loze ruimte in dat stukje van de template wordt gevuld door de achtergrond kleur van het door jou ingestelde kleurenschema |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
cached die de bestanden wel dan? :p of flushed die ze gewoon regelmatig?
't was gewoon even een combinatie van de site en explorer die samen een kruisje lieten zien :z |
ik heb iedere keer als ik weer opnieuw op het forum komt dat ik een kruisje zie, daarna is het wel verholpen (alleen soms in een topic zie ik linksboven nog een kruisje)
|
heel de lay-out is nu verneukt van de mainsite
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Want het is natuurlijk wel heel makkelijk om het forum de schuld te geven. |
Citaat:
Wáárom mag een niet ICT-er niet concluderen dat er een kruisje staat op de plek van het forum-logo, en daar een topic over openen op feedback?! Maar neen, mevrouw moet roepen dat de topicstarter zeurt. Ik zeg daarop dat dat niet zo netjes is, en dat je een klacht/opmerking gewoon moet accepteren. Vervolgens krijg ik een confused-smily en leg ik het nog een keer uit. Daarna neem jij het geheel ten onrechte nog een keer voor haar op. Bijzonder triest :{ |
een klacht/opmerking moet je opnemen wanneer deze terecht is.
Is deze niet terecht, en zo heb ik dus ook gedaan heb ik de 'klager' gewezen op waar het eventueel aan zou kunnen liggen. Overigens neem ik het niet voor haar op, maar ga ik in op je manier van concluderen. Bovendien hoef je ook geen ICTer te zijn om te kunnen snappen dat het niet aan de site hoeft te liggen en ben van mening dat je niet hoeft te klagen als je voor jezelf nog niet al opties heb weggestreept waar het aan zou kunnen liggen. edit: en het is geen confused smiley, ze gebruikt zo'n sneuheids-smiley 8) (en in haar post, waar ze het heeft over dat mensen niet moeten zeuren: :p , misschien verklaart dat ook het gebruik van haar 2e smiley...., ik meen dat jij daar wel eens over kon vallen? het gebruik van smileys. om cynisme te onderbouwen? óf juist niet natuurlijk?) |
Citaat:
Daarna zegt Amber dat hij niet zo moet zeuren. En dát kan natuurlijk níet. Je hoeft daar voor mij niks op te zeggen verder, maar ook niet te zeggen dat je het ermee eens bent.. Ook cynisch kun je het niet maken om te zeggen dat iemand zeurt die even melding maakt van iets :no: |
bartje.... jij moet niet zo zeuren... dat is echt het enige wat jij kan :Z
zeuren... en je mening doordrukken... :| |
Citaat:
|
gewoon niks
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
jah... daar weet ik niet veel vanaf :| :huh: |
1 Bijlage(en)
Citaat:
|
temp files al weggegooid? want ik heb dat probleem niet wat jij hebt :no:
|
tja, wat een gedoe toch weer op n kruisje :?
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 23:15. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.