Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Computers & Internet (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=23)
-   -   Welk muziekprogramma gebruik jij! (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=48176)

Bazzemans 8 July 2004 18:49

Welk muziekprogramma gebruik jij!

Jullie zetten vast allemaal net zoals ik jullie cd's om naar MP3 zodat je ze altijd op je PC kan beluisteren O-). Ik gebruik nu al tijden Winamp (zoals velen van ons waarschijnlijk), maar ben eigenlijk op zoek naar andere programma's. Winamp werkt namelijk niet altijd even prettig en ik had bv. op Linux al een programma wat beter werkte (alleen werk ik nooit meer met Linux).

Zijn er hier nog mensen die andere programma's gebruiken en zo ja welke?

Stevie 8 July 2004 20:30

magix mp3maker gebruik ik al een hele tijd, maar misschien is dat al veel te verouderd en er zijn vast wel nieuwe betere programma's.

dext0r 8 July 2004 20:37

creative playcenter3 / winamp pro

Alpha 8 July 2004 22:13

Ik gebruik MediaSource Organizer (van MediaSource dus)

Kampie 9 July 2004 00:21

winamp.. it really whips the lama's ass :yes:

SpiNe 9 July 2004 10:05

winamp voor de mp3's en windows media speler voor de muziek clips

Pakspul 9 July 2004 10:26

Winamp voor achtergrond muziek zeg maar :p

en alle muziek en films worden wel standaard geopent in mediaplayer zodat ik mocht ik een ander liedje ff willen luisteren dat niet me hele winamp lijst is verneukt :)

dext0r 9 July 2004 11:49

oh ik dacht om te rippen :+

dan alleen winamp :p

FunFair 9 July 2004 12:15

uhm..

luisteren winamp
bewerken cooledit

?

Bazzemans 9 July 2004 12:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dext0r
oh ik dacht om te rippen :+

Rippen mag niet O-) Je eigen cd's op je harde schijf bewaren natuurlijk wel :)

Stevie 9 July 2004 12:48

om te luisteren gebruik ik overigens gewoon winamp.

koelkast 9 July 2004 13:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bazzemans
Rippen mag niet O-) Je eigen cd's op je harde schijf bewaren natuurlijk wel :)
rippen mag wel als het maar je eigen cd's zijn? die je gekocht hebt.

Ik heb altijd het probleem dat ik muziek wel cool vind en de cd wil kopen maar dan doet de cd het niet in mijn cd-rom speler en ik heb wel een dure pc met geluid installatie maar geen stereo om in af te spelen. ook doet die gekcohte cd het dan niet in mijn dure mp3 auto radio. ook mijn mp3 speler daar kun je allleen SD kaartjes in stoppen en geen cd's dus daar heb ik ook niks aan de cd

waardoor ik een cd koop en vervolgens die in de kast kan neerleggen en alsnog alles moet downloaden wil ik er wat aan hebben. :?

ik heb hier al vaker een serieuse klacht over gezonden naar diverse platenlabels waar ik dan muziek van kocht waar ik niets aan had.

Bazzemans 9 July 2004 13:18

I-Tunes werkt nu toch ook op de Europese markt? In Amerika werkt het in ieder geval zeker al wel! Daar kan je tegenwoordig voor $ 0,99 een nummer (legaal) downloaden en voor $ 9,99 een hele cd (wat dan dus goedkoper is dan in de winkel en goedkoper dan elk nummer appart downloaden). Je kan dan dus zelf kiezen welke nummers je download. Ik vind 9 van de 10 keer een aantal nummers op een CD mooi, maar de rest niet. Je bent dan sneller geneigd de nummers (illegaal) te downloaden dan de hele CD te kopen. Ik zou best een euro betalen voor (legale) nummers!

ik_ben_de_man 11 July 2004 18:24

luisteren gfewoon mediaplayer van winbdows
rippen audiograbber

Ancalagon 15 July 2004 12:44

winamp is kut, elke keer als je nieuwe nummers erbij gooit moet ie ze eerst allemaal lezen om de goede artiest + titel neer te zetten.. Als je je lijst dus goed op alfabetische volgorde wil hebben, moet je em eerst al die nummers laten lezen :o

het is allemaal kut

maare eerst was dat nog niet geloof ik

QQQ 15 July 2004 12:54

Foobar2000

lekker licht programma, ik vind het praktischer dan winamp, en het heeft nog beter geluid ook. Niet dat je dat hoort, maar tis toch hip om te weten 8-)

Ancalagon 15 July 2004 18:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door QQQ
Foobar2000

lekker licht programma, ik vind het praktischer dan winamp, en het heeft nog beter geluid ook. Niet dat je dat hoort, maar tis toch hip om te weten 8-)

mm als dat fijn is ga ik dat ook maar eens downloaden.

Bazzemans 16 July 2004 23:05

Foobar2000

Klinkt als Fubar :D

forumzwerver 16 January 2005 15:17

ik gebruik eimesh want kazaa doet het sloom

TheGroovMaster 16 January 2005 19:36

Ik gebruik Itunes! toppie programma.... alleen beetje zwaar. Maarja wij uber computer nurds hebben het beste van het beste in huis 8) :+

Nightwolf 16 January 2005 19:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dext0r
creative playcenter3 / winamp pro

Loy 16 January 2005 19:56

leem ass WMP :yes:

dext0r 16 January 2005 20:25

oud topic, maar hell hij is actief :D

Sedes 17 January 2005 21:35

Foobar2000 :yes:

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 20:33.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.