![]() |
wie gaat er dit weekend...
iets leuks doen?
IK IK IK IK IK IK! |
IK! Op vakantie! :thumbsup:
|
ik oook:)
|
euhm.. straks even de stad in cadeautje kopen... en dan rond een uur of 1 naar hengelo.. ben daar dan rond 3 uur ofzow.. daar weer even de stad in.. daarna naar huis... 's avonds de verjaardag van de broer van m'n vriendin vieren... dan zaterdag m'n fiets een beetje opknappen en 's middags wil ik kijken of ik de kelder een beetje kan opschonen samen met een paar mensen... en dan 's avonds feestje van eelcotje.. lekker bbqtje en lekker ouwehoeren... zondag met m'n ouders praten over hoe en wat ik volgend jaar ga doen.. en m'n fiets verder fixen saampjes met m'n geweldige papa :p
en dan maandag of dinsdag richting amsterdam naar een heel lief meisje ::) |
ga weinig doen, naar een feestje zaterdag, daarna de kroeg in en zondag uitslapen en genieten van een kater
|
ik ga met *verboden woord anders krijg ik ban* wat leuks doen
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat moet steady met forza :no: |
Citaat:
sommige mensen letten ook nooit op.. is het algemeen bekend dat ik JoeyB zn vriendin ben denken ze nog dat ik met Forza ga.. :{ |
Citaat:
let eigenlijk ook alleen maar op waar ik mijn voeten zet |
Citaat:
|
ik ga naar mijn pappie toe en waarsch stappen enzo..
voor de rest niet veel spannends.. OW! ik denk dat ik een zonnebank op ga zoeken :Y) |
rotorock :Y)
|
Citaat:
|
Vanavond een pot kaarten met vrienden en daarna de kroeg in. Morgenavond en zondagavond werken.
|
zaterdag avond tropical night in Hengelo 8{ Dus wel ff de stad in, en van te voren een feest van een vage kennis.
|
Citaat:
|
verhuizen/voetballen/voetballen nog meer dingen doen vast
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 10:48. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.