![]() |
Waar was jullie eerste keer?
Het onderwerp zegt genoeg zeker:)
|
Bij mij thuis,in mijn bed, dat versierd was met roze roden,en omringt was door kaarsjes ( de rode rozen werden voor de veiligheid wel verwijderd hoor :p)
Vooraf gegaan door een lang warm bad, ook met kaarsjes, en veel romantisch gedoe enzo :) |
gewoon in bed, bij mij thuis... zonder veel romantisch gedoe, maar wel met veel lieve woordjes en dingetjes enzo.. n beetje stuntelig, maar ook erg leuk :love:
|
in bed van toenmalig vriendinnetje :p
|
:$ :$ :$
|
Citaat:
mijne in waterbed van mn ouders :$ |
Citaat:
|
Citaat:
|
men huidige vriendin haar (water)bed :z
|
In zijn bed, zonder romantische dingetjes maar met een romantisch muziekje (streetpunk :loser: )
|
Citaat:
nou ok mijn verhaal Het was met mijn huidige vriend en we waren heel dronken, omdat we een feestje hadden bij de softbal en hebben het toen gedaan in de kleedkamer van de softbal :$ Nee niet echt een eerste keer om trots op te wezen :$ |
op het strand:o
we wilden niet dat mijn of haar ouders het zouden merken:$ |
In mijn bed.
|
Citaat:
|
Op de zetel (= bank) met mijn toenmalig vriendje
|
gewoon in mn bed :)
|
zijn bed
|
Zijn bed..op valentijnsdag :love:
|
Citaat:
dat lijkt zo een gemaakte ontmaagding:{ |
het bed van mijn toenmalig vriendje
|
Thuis op de bank
|
moet nog kome:+
|
Citaat:
|
haar bed.
|
zijn bed... in Vlissingen :d
|
Mijn eerste keer moet nog komen ...
Ben benieuwd :) |
1e keer op m'n bed maar was nix :rolleyes: de 1e keer met m'n huidige vriend was stukke beter... ;) niet dat daar verandering in is gekomen na die 1e keer... :p
|
familie hok in het zwembad, was met me allerbeste vriendin.
|
bed van toemalige vriend, was niet romantisch of euk of wat dan ook, kwilde eigenlijk ook niet, maar boeie :z
|
Ben er niet supertrots op, maar bij mij was het in het flessenhok in de supermarkt toen ik 14 was. :o :o
|
thuis op bed simpel zat
|
Citaat:
|
Citaat:
(en waarom neem ik dit uberhaupt nog serieus :+) |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
als ze wel serieus is, neem ik mijn opmerking uiteraard terug :) |
effe ontop.. mijn eerste keer was gewoon thuis op ut bed:9 dacht laat ik maar niet teraar gaan doen vond het al raar genoeg :9
|
gewoon spelen met de playstation en een beetje babbelen over seks en actuele dingen,
Edit=Op bed |
in bed bij m'n toenmalige vriendin op de zolder, midden in de zomer (dus bloedheet) in het pokkedonker met een dronken kop :|
|
Uhm op de grond naast mijn bed haha :+ .
|
In een leegstaand huis.. Waar nog wel een bed in stond.. En ook met heel het romantisch gedoe erbij... :)
|
op een matras op zolder :z
|
Mijn eerste keer was in bed, en men tweede keer was in een toilet:Y)
|
Toilet??
Hoe heb je dat gedaan?? |
Citaat:
|
amateurs:no:
|
^ ^ in zo'n toilethokje bedoelt ie waarschijnlijk ook:z
en dat zou wel makkelijk moeten kunnen ja |
Mijn eerste keer was gewoon in mijn bed.
|
in bed van hotelkamer, gehuurd voor een nacht. Heel romantisch, na een lange heftige nacht samen in slaap vallen en naast haar wakker worden is echt geniaal...
|
gewoon in mijn bed... met carnaval... :9~
ram overdag...:9 |
mijn eerste keer was op het fietspad, neit erg romantisch, en erg koud, maar wel fijn ;)
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 14:13. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.