![]() |
het weekend is weer voorbij!
de week gaat weer beginnen, ik heb er wel weer zin in 8-)
|
oeps, wou er nog bij vragen wat jullie planning is :o
|
morgen boeken inleveren
dinsdag niks doen woensdag voetbaltoernooitje en schoolfeest donderdag niks doen en 's avonds naar de bios vrijdag rapport ophalen en niks doen zaterdag niks doen en 's avonds verjaardagsfeestje 8-) |
aankloten :)
|
vakantie voorbereiden
kamer verven vakantie vieren :z |
morgen vrij
dinsdag, woensdag school donderdag boeken in leveren en tandarts vrijdag rapport op halen en horne of ik over ben.. en dan mag ik don en vrij ook nog eens een paar uurtjes op school poest werk doen:kots: omdat ik heb mee geholpen aan schoolfeest en dus ook mag opruimen :( |
Ik heb een TOPweekend gehad :love:
|
morgen de stad in en beetje voetballen
verder weet ik het nog niet. sowieso n paar keer fitnessen. komt vanzelf nog wel wat bij |
morgen uitslapen, 's avonds naar een vriendin
overmorgen uitslapen, 's middags afgesproken met wat vrienden en 's avonds werken woensdag economie boeken havo 5 ophalen op school (in de vakantie jah) 's middags werken, en 's avonds dvdtje kijken met Remco donderdag: op vakantie |
Citaat:
denk steeds dat ik er weer bij betrokken benO-) |
Citaat:
en lieve colafles kent um :d |
moet woensdag naar de tantarts en voor de rest heb ik niets geplanned deze week, dus ik zie wel wat ik ga doen, of wat ik niet ga doen
|
ohja ik moet dinsdag naar de cardioloog :(
|
morgen lekker niks doen
dinsdag werken woensdag lekker niks doen en softballen Donderdag vriendjedag vrijdag werken zaterdag werken zondag werken |
de hele week buiten zitten met vrienden , of bij vrienden thuis zitten of bij m'n vriendje zitten
|
Morgen mn diploma ophalen.
Dan even snel daredevul bellen en kijken of ze cheap ass one-piece crankshafts hebben voor mn BMXje (die van mij is krom en doet neit meer dus. En emmm, ja, dat was het wel weer. Dinsdag komt een heeeel lief iemand weer terug uit Barcelona, dus met een beetje mazzel zie ik die ook snel weer :) En als mn ex neit te hard gaat zeiken ook nog naar de 4daagse feesten eind deze week. |
feestuh:7 _0_ _0_ _0_
|
Citaat:
|
Vakantie vieren
Spullen halen voor vakantie kameropruimen (moet echt eens gebeuren) Vakantie vieren |
film kijken, mijn inschrijving compleet maken en opsturen, boeken inleveren en langs iemand gaan.... Niet veel dus:)
|
dinsdag: speelplein
woensdag: speelplein donderdag: speelplein en vrijdag ... speelplein :) |
dinsdag: naar antwerpen
woensdag: naar gent donderdag: koffers pakken vrijdag: op reis |
dinsdag bbq en handballen
woensdag voetbaltooi kijken donderdag naar een vriend, rapport ophalen en 's avonds handballen vrijdag spullen in pakken en boeken inleveren zaterdag op vakantie :d |
chillen:z
|
Citaat:
|
in m'n eentje, gezellig :+
|
Citaat:
zo niet.. in je eentje aanmoedigen kan ook leuk zijn :7 |
Citaat:
jaja in mn eentje leuk :+ wie wil er mee???? |
Citaat:
zal niek leuk vinden. :Y) okee nu gaan we niet meer chatten |
Ik ga heel de week thesis schrijven
hoera :( |
en dat is? :?
|
bestaat dat niet in Nederland?
Thesis of eindwerk, in Belgie is het verplicht dit te schrijven op het einde van je studie. Het wordt gezien als een bewijs dat je de leerstof onder de knie hebt en kan gaan werken. Sorry, kdacht dat jullie het woord thesis zeker zouden kennen...:p;) |
jeeeeh ik heb vakantie :thumbsup:
|
Ik heb al bijna een maand vakantie ofzo :+
|
ja je hebt altijd baas boven baas..
|
werken en schoonmaken *)
en zondag volleybaltoernooi 8-) |
Citaat:
|
morguh rapport ophalen:9~ :]
|
Citaat:
Of ben ik nu een stomme belg die er niets van begrijpt?;) |
Citaat:
:) |
Citaat:
|
Citaat:
thx!!_0_ |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
vandaag: niks doen en uitzieken
morgen: Eerst paardrijden, dan mijn vriendje ophalen in Eindhoven :D donderdag: bijna de hele dag bij mijn vriend zijn en paardrijden vrijdag: eerst uitslapen, dan autorijles hebben en dan examenfeestje voorbereiden en dan naar t feest van een vriend gaan zaterdag: werken, examenfeestje voorbereiden, examenfeestje houden :Y) zondag: uitslapen en opruimen... |
Citaat:
|
Citaat:
;) |
Citaat:
|
Citaat:
:) |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 01:26. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.