![]() |
wie word de nieuwe fb?
zoals we allemaal weten, legt 2-D zijn functie als fb binnenkort neer! maar wie word zijn opvolger?
|
Bunny hoop ik :yes: van de bovenstaande in ieder geval.:{
|
als je nou zegt 'ik denk bunny', okee.. maar dat je zegt 'ik hoop bunny'.. :loser:
|
*stemt op zichzelf* :Y)
Thx huh L-A :p K zou het wel willen doen eigenlijk *) |
stapper:yes:
die heeft toch niets beters te doen:) |
Ik gok dat ze het intern oplossen en ik hoop op LoeLoe _0_
|
Citaat:
edit: waarom sta ik er nou weer bij. wil niet eens fb zijn:p |
Citaat:
|
Citaat:
|
doe tyskie maar, anders bart:yes: :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik heb stapper gekozen:loser: |
Citaat:
|
Citaat:
|
funfair
|
Van de mensen die hier in het lijstje staan hoop ik inderdaad dat het bunny wordt, de rest komt niet vaak genoeg, komt niet voor hun eigen mening uit of zeiken iedereen af.:{
|
Citaat:
|
Citaat:
Tyskie zou denk ik wel goed zijn maar niet voor ADB :$ |
Citaat:
Ik zou niet weten wie er de nieuwe fb moet worden, dat zoeken de fb's maar lekker uit :yes: |
ambur :Y)
|
Die ene
|
pakspul :yes: :Y)
|
Citaat:
de ene ban na de andere:d |
Citaat:
doe mij dan maar tyskie of bart |
kees
|
bunny of sanne zou ik leuk vinden, tyskie mag ook wel. eigenlijk neem ik met iedereen vrede, zolang het maar eens iemand anders is.
|
Ikzelf:p
neah zal toch wel niet:+ uhm denk bunny ofzo.. maar dat wordt toch onderling in staff geregeld:) |
maar bunny is een vriendinnetje van saartje (toch?) dus dat kan niet, want dat is vriendjespolitiek. :{ :loser:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
van deze mogelijke keuzes lijkt me alleen tyskie in aanmerking te komen. de rest wordt niet vertrouwd door de staff of is gewoonweg niet geschikt als fb
|
Citaat:
|
Citaat:
ect ect... neah dat heeft toch geen zin.. je kunt ook een mening hebben zonder het met elkaar eens te zijn of te moeten zijn! |
Citaat:
:rolleyes: :p |
Citaat:
|
Citaat:
maar ik heb wel een eigen mening en wil er ook voor uit komen :yes: |
Wat een keuzes, Stevie.. Je weet toch zelf ook wel dat het iemand wordt die gemiddeld 1 post per dag doet 8) Zo'n 2-D, die dan een maandje fanatiek komt en daarna weer niet :o
Maar ff zonder gekheid, er komt geen nieuwe, er wordt gewoon iemand bijgeplaatst.. |
Citaat:
Maarja ik zou het eigenlijk best willen doen. Ben hier toch iedere dag. :) |
Citaat:
@ bunny.. ik kan me herrineren dat jij nooit een goede eigen mening had en altijd achter vriendin saar aanliep.. de laatste tijd is dat wel wat veranderd geloof ik |
Citaat:
|
Ttsss... En Den verteld het niet eens aan mij :huh: Nou ja.. :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ga jij ook altijd je neus in iemand anders zen zaken steken?Denk je werkelijk dat je zo belangrijk bent dat je dat je je overal mee mag moeien? Steek liever die grootheidswaanzin van je in je hol en kruip er dan zelf achteraan moeial:rolleyes: |
Geen ruzie hier :huh:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 10:13. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.