Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Kunst (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=20)
-   -   Welke voorstelling heb je het laatst gezien? (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=48296)

Tyskie 12 July 2004 19:34

Welke voorstelling heb je het laatst gezien?

In navolging van succesvolle topics op andere subfora, is er bij deze ook een topic voor welke voorstelling je als laatste gezien hebt.

Het kan hierbij gaan om bijvoorbeeld een caberetier, een dansvoorstelling, opera's, zangvoorstellingen of waar je dan wel niet voor naar het theater kunt gaan.

De laatste voor mij - in het theater - was de try out van Najib Amhali: Most Wanted.

Ik vond het niet veel, maar dat zal er mede aan gelegen hebben dat ik vrij gaar was en dat we heel erg achteraf zaten..
Paar leuke grappen. Verder is Amhali naar mijn zin te veel van het zelfde.. telkens die grappen over zijn Marokkaanse afkomst. Net niet vind ik.
Maar het was nog maar een try out, dus er kan nog aan geschaafd worden.

Op DVD is het laatste wat ik gezien heb Droog Brood met Teer. Geweldige droogkomische show. Absolute aanrader in mijn ogen.

Ancalagon 12 July 2004 20:10

pff dat is al veel te lang geleden

Maarr wel een kaartje voor Tantalos van de Appel 8-) Zware zit wordt dat...

L_angeldc 12 July 2004 21:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ancalagon
pff dat is al veel te lang geleden

Maarr wel een kaartje voor Tantalos van de Appel 8-) Zware zit wordt dat...

dat is ZO leuk!
het echt geen zware zit joh, je hebt gewoon steeds een pauze na elk stukje en dan tussendoor lunch en avondeten tijd.
En het toneelstuk zelf is ook leuk :yes: ik zal maar niks verklappen want anders is het niet leuk meer :x

ga je met school? dan krijg je vast en zeker ook een heeeeel hippe grote ronde button waarop staat 'Ik heb Tantalus uitgezeten!' met een plaatje van de appel der nog bij ook. nou wat wil je nog meer? 8)

Ancalagon 13 July 2004 18:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door L_angeldc

ga je met school? dan krijg je vast en zeker ook een heeeeel hippe grote ronde button waarop staat 'Ik heb Tantalus uitgezeten!' met een plaatje van de appel der nog bij ook. nou wat wil je nog meer? 8)

helaas, ik ga met mn mammie ..

Stevie 13 July 2004 19:31

bot van javier guzman in uden

was echt grappig. hij is leuk, scherp, improviserend en maatschappijkritisch tegelijk. :)

The Phit 15 July 2004 22:28

"blinkend als kopjes" in de kunstuitleen in Alkmaar. vriendin van me speelde dat stuk, en het was wel komisch :+

bootje 16 July 2004 11:11

het laatste waar ik naartoe geweest ben, was een lezing van Randall Lesaffer. Het ging over Cicero en rechtspraak in het oude Rome. Zijn boek: Cicero in turbulent Rome
Jammer dat hij een nogal saaie vertelwijze had en veel te veel uitbreidde, waardoor het nogal ingewikkeld werd.

lieve colafles 16 July 2004 13:39

short works - jongerentheater020

0Vera 16 July 2004 20:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lieve colafles
short works - jongerentheater020
en en en en en?
moe je wel vertellen wat t inhoudt en of et leuk was natuurlijk :+

The Phit 16 July 2004 23:43

Days of the doom, op DVD van Aina :7

Tyskie 30 July 2004 02:25

Als laatste de nieuwste DVD van Arie en Silvester: samengevat.

Heerlijke humor die gasten af en toe.. Maar 'Vet' is beter. :+

lieve colafles 3 August 2004 11:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 0Vera
en en en en en?
moe je wel vertellen wat t inhoudt en of et leuk was natuurlijk :+

tuurlijk was het leuk.. tis gespeeld door drie hele lieve mensen..
er zaten danssolo's in die je bijna nooit tegenkomt op semi-amateuristisch gebied en zelfs als je er tegenaankeek alsof het proffesioneel was behoorde tot de betere danssolo's echt ontzettend indrukwekkend.... ik ben het thuis nog na gaan doen, maar het werd een slap aftreksel van.. die bewegingen die gemaakt werden waren zo intensief, dat vergt zo veel conditie.. ik heb er ontzettend veel bewondering voor echt!

bootje 8 August 2004 15:47

vanochtend een art nouveau-wandeling gedaan in blankenberge. ik had nooit gedacht dat er daar zoveel art nouveau-gebouwen waren. was best wel mooi om te zien.

(is wel geen echte voorstelling, maar ja)

BlackMystery 9 August 2004 22:46

kommil foo
twee broers die hun kunsten tonen op de planken
bangelijk grappig
terwijl hun liedjes tussendoor meestal zeer gevoelig zijn
(ook soms grappig)
een top voorstelling dus en zeker een aanrader

CharmedOne 9 August 2004 22:57

Isa's Schreeuw, maar dat was in december ofzo, een meisje van me klas speelde erin, was wel leuk

Tyskie 11 September 2004 23:32

Vanavond een try out gezien van de nieuwe show van Arie en Silvester.. Moet nog het nodige aan bijgeschaafd worden, maar er zitten zeker wel een aantal zeer leuke dingen in! :thumbsup:

Ancalagon 1 November 2004 09:39

Gister naar Tantalus geweest

11 uur voorstelling en ik vond het niet eens zwaar 8-)

The Phit 1 November 2004 16:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tyskie
Vanavond een try out gezien van de nieuwe show van Arie en Silvester.. Moet nog het nodige aan bijgeschaafd worden, maar er zitten zeker wel een aantal zeer leuke dingen in! :thumbsup:
Rammen was iig vet cool :7

laatste voorstelling was vorige week bij een tentoonstelling van "No new artists" (what about les levine)

eneri 3 November 2004 16:14

afgelopen zaterdag try out van nieuwe show van jochem mijer "Jiehaa".
Duidelijk een try out, hij maakte wel een aantal fouten, en af en toe is ie echt TE druk. maar verder best leuk.

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 06:36.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.