![]() |
Dronkenlappen....*zucht*
Ik wil even klagen over van die vervelende dronken mannen.
Ik werk in een café/restaurant en dan heb ik altijd van die vieze vervelende dronken mannen aan mijn bar en die lopen dan zo vreselijk vervelend en oversekst te doen..grrrrr Ik had hun dochter kunnen wezen!8| zo dat moest er even uit :d |
dan moet je daar niet gaan werken.
|
Citaat:
|
Idd die zijn er overal. Bij ons zetten we mannen die tegen meiden vervelend doen er altijd direct uit. Zouden ze bij jullie ook moeten doen. :yes:
|
bij ons komen ze dr nog niet eens in O-)
nee, ik heb het pas 2 keer meegemaakt dat er een dronkenlap in de zaak zat en toen werd hij door moi en de rest van keukenpersoneel vriendelijk gevraagd te vertrekken. |
als ze nog kunnen praten zijn ze niet dronken genoeg... gewoon nog meer drank voeren opdat ze KO gaan :p
|
kdrink niet, smoor alleen maar
veel relaxter |
Re: Dronkenlappen....*zucht*
Citaat:
Alleen jouw moeder wilde niet? ;) Serieus, dronken mensen kunnen inderdaad vervelend zijn en vooral tegen vrouwen. Zet ze er gewoon uit. |
:aai: :*
|
Citaat:
:thumbsup: |
als je een goede barvrouw bent, zorg je dat je die mensen niet dronken laat worden!
|
Citaat:
edit: ik drink nooit O-) |
arme jij :aai:
geef ze gewoon een mep ofzo:D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik snap wat je bedoelt, het is echt lastig als er zo'n vervelende dronken mannen belachelijk zitten te doen.
Maarrr, ik ken ook verschillende mensen die veel plezanter worden als ze dronken zijn :d, die gewoon veel spontaner en grappiger enz. worden ;). Ook heb ik ooit eens van een dronken man meer dan 50€ drinkgeld gekregen :d. Hij bestelde 3x aan mij een donkere Tongerlo (2€), en gaf 20€. De overschot mocht ik houden :o:d. Eerst wilde ik het niet aannemen, 't is tenslotte echt wel veel, maar hij nam het echt niet terug aan :d. |
ik zal t nooit meer doen:rolleyes:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
lol:D :D :D |
Citaat:
helemaal niet. ben juist vrolijker. ik vind helemaal niet dat ik agressief ben eigelijk, er zijn gewoon dingen die ik niet pik, en daar reageer ik naar maar dat heeft niets met drank te maken. |
Citaat:
|
dat geloof ik ook.....:(
|
| Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 11:40. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.