![]() |
Favoriete drank
Wat is jullie favoriete drank tijdens het uitgaan?
Bij mij: Zonder alchohol: Cola Light of plat water Met alchohol: Wodka Orange, maar aangezien dat nogal duur is drink ik ook vaak Smirnoff Ice, Kriek, of iets anders. Passoa ofzo drink ik ook graag, maar 't is allemaal zo duur :( |
bier
en mn favo drank in het algemeen is toch wel sambuca. heb k afgelopen maandag ontdekt en dat gaat er wel goed in:9 |
non-alcoholisch: Cola, Red-Bull, Looza Ace
alcoholisch: wodka-red bull, boswandeling, bailey's, banane- en vanillejenever, en louaghe, de nieuwe kriek :9 |
Citaat:
|
Citaat:
|
Tequilla, bessen(coebergh), of passoa..
|
Niet-alcoholisch: Cola
Alcoholisch: Wodka-Red Bull, Malibu (jawel, puur), Cola Vieux en een Tequilla sunrise is opzich ook wel te drinken maar lang niet overal verkrijgbaar. :Y) |
niet-alcoholisch - cola, jus d'orange, aanmaaklimonade :+
alcoholisch - bier, canei, wodka redbull, dropshot hmm er zijn nog veel meer dingen die ik lekker vind.. maar aangezien ik allergisch ben voor rode vruchten ben ik ook allergisch voor veel drank.. |
Non-alcocholisch : plat water en red bull
alcocholisch : pina colada , bailey's , rode wijn , .. |
gewoon: 7up en ranja
alchole: BIER |
zonder alcohol: Spa blauw, cola
met alcohol: cola vieux, malibu cola, pinacolada, boswandeling, sambuca. Geen wijn tijdens uitgaan, want ze hebben overal in hengelo vieze wijn. |
baileys :9 en wijn
en jusdorange, sparood, cola, sinas.. zelfde als normaal :+ |
Passoa8-)
|
amaretto
|
ik ga altijd voor de zwaardere bieren..
Duvel, leffe, Chimay, Delirium Tremens, etc.. |
als ik al alcohol drink bij het uitgaan: Passoa Orange
alcohol thuis: Bailey's of 't Pompierke non-alcoholisch: pepsi max, cola light, spa rood of blauw |
toch wel bier
of cola vieux, baco(lemon), iets geks, contici 8) en geen alcohol drink ik meestal water of cola |
Citaat:
|
Citaat:
En contici is een één of ander raar wijven drankje dat best wel te zuipen is :7 |
Zonder alcohol:
Cola, appelsap en Jus d'orange (in die volgorde) Met alcohol: Bier, wodka-redbull en tequilla |
Niet alcoholisch: Cola, Jus d'orange, water
Alcoholisch: Safari, Smirnoff, Malibu-Cola, BaCo, Witte Martini, Roda Wodka/Red Bull, Breezer/Woody's |
Niet alcoholisch: Cola, ijsthee, water
Alcoholisch: Bier, Roda Wodka/Red Bull, Coebergh/7up of jus d' orange |
niet alcoholisch: sinas of cola
alcoholisch: bier, smirnoff, safari-cola, bacardi-cola, martini-7up, wodka-redbull |
niet- alcohol:
Ik drink altijd alcohol als ik uit ga :+ Dubbel fris, appelsap Alcohol: Flugel, bessen, pisang, pina colada en wodka:d |
Citaat:
|
zonder alcohol: sinaasappelsap
met alcohol: bessen-jus en passoa-jus ... ow en bier natuurlijk :) volgens mij drink ik echt te veel jus altijd :d |
BREEZAH! :+
Neee... ik drink geen alcohol :p Uhhhhm een cola :p |
um.........alcohol:safari luna, smironoff ice, bacardi-lime
niet alcohol: cola ofzo, misschien water:) |
Alcohol:
Flugel, Smirnoff Ice of Baileys Drankjes: Sprite of Roosvicee |
Alcohol:
bier, baileys, boswandeling, baco, tequilla geen alcohol: cola, aa drink of redbull |
Blue Curacao met 7 up
|
witte wijn en sangria.
Koffie filliers, maar daar is het nu een beetje warm voor.:) |
hmmmm
gin-tonic _0_ |
zonder alcohol:
colaatje of vruchtensapjes met alcohol: bessen-ijs, pina colada, malibu cola, bessen met seven up, bailey's, witte wijn, bier.. |
Alcohol: Wodka redbull, bessen, baco..
Gewoon: Water& sinasappelsap:+ |
Non-alcoholisch : Water, cola en jus d'Orange
Alcoholisch : Nooit meer Cola jong :+ , malibu cola ( onlangs ff ontdekt :9 ) of safari jus :) |
Apfelkorn
|
zonder: spafruit, cola light, ice tea
met: Baco, bier, pisang, pinacolada |
Van alcohol word ik doodziek (medicatie) dus dat drink ik niet.
En zonder alcohol drink ik meestal spa blauw ofzo, of gewoon niet. |
Citaat:
|
oja bitter lemon :9~
|
Non-alcoholisch :
Looza Ace, Gini, Ice-tea, Pepsi-max Alcoholisch : Passoa Orange, Passoa met appelsap :9 en Smirnoff-ice |
met zónder alkol: dubbel drank :9
mét alkol: wiskie |
non alcoholisch:
ongeveer alles wat in pak zit (en in nederland is tekoop buitenlands spul in pak is bleh of bah of allebei) en dit is verleden tijd maar ok :p alcoholisch: bier andere prut is ook leuk om te zuipen maar liefste zoop ik gewoon bier :) |
Waterrrr :thumbsup:
|
Citaat:
|
Citaat:
Water is fijn en water is gezond. Tuurlijk verlang ik wel is naar een biertje ofzo, maar als ik moest kiezen tussen nooit meer water of nooit meer bier zou ik toch zeker voor water gaan. Water is lekker je moet het gewoon gaan waarderen. Geen toegevoegde suiker of kleur stoffen gewoon mooi helder water. Water is gewoon het oer beginsel van alle dranken. Water zuivert je lichaam en zorgt ervoor dat afval stoffen uit je lichaam gehaald worden. Water zorgt ervoor dat je lichaam afkoelt en je spieren optimaal kunnen presteren. Ze proberen dingen te maken die "beter" zijn of "lekkerder" maar dat gaat ze gewoon niet lukken. Water is perfect en al die fabriekanten verzieken dat gewoon door er troep doorheen te draaien dat nog slecht voor je is ook. Ze proberen jullie gek te maken en proberen jullie, jullie de consument dingen aan te praten die we eigenlijk niet nodig hebben. En eens zullen, ook jullie, erachter komen hoe goed en heerlijk water wel niet is.The end |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 09:34. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.