![]() |
mag op
dit topic graag een slotje...
want ik vraag erom :rolleyes: |
dat mag.....tis alleen de vraag wie dat doet :+
|
/slotje
|
damn het lukt me nog steeds niet :(
hoe doen ze het toch.. |
damn, slecht hoor.. en als een member zeikt gebeurd het meteen ook al is daar geen enkele reden toe:?
http://forum.leerlingen.com/vbb/show...threadid=48385 achjah.. vrouwen hebben nou eenmaal alle touwtjes in handen hier hè:d |
dat was anders
wnt het was een onzinnig topic waar hij mij in de zeik mee wilde zetten |
Citaat:
|
Citaat:
nee, dat vind ik dus niet... waarom denk je dat ik dit topic plaats.. als iemand roept slotje hoeft er niet gelijk iemand mee aan te komen draven..:/ en als er dan al een nare uiting in dat andere topic zat...durf je dan geen discussie aan? durf je niet te verweren? en als het echt hatelijk was, en er word een slotje geplaatst, waarom is er dan bijv. geen OW gevallen? :+ just my thoughts :7 moge duidelijk zijn dat er dus ook geen slotje op dit topic komt...enkel omdat ik dat roep he .. |
Citaat:
het was gewoon flauw, het ging nergens heen, en ander was ik wel dat topic onder gaan spammen tot er een slotje opkwam. en dex jij hoeft nieteens te vragen om een slotje, want ik zal je een geheimpje vertellen jij kan dat zelf :o |
Citaat:
|
ja altijd lachen om een ander maar zodra ze zelf onderwerp worden is het niet zo leuk meer :]
|
Citaat:
|
Waarom hou je zoiets niet intern, beheerder? Het kan in principe zelfs tussen de lakens besproken worden. :+
|
sorry, sandra wordt voorgetrokken :yes:
|
Citaat:
|
:loser:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
mja trouwens, dat andere topic ging op slot omdat de topicstarter irritant was :7 gaat hier ook op he.
en nu is het afgelopen met de openbare echtelijke ruzies :[ |
Waarom is deze dicht?
|
Zodat ik hier nog kan posten *)
|
ik had er graag een slotje op geplaatst maar ik ben geen fb meer.
pech gehad :+ |
Citaat:
Ik weet ook wel dat het antwoord 'nee' is, maar toch.. Het hoort in principe gewoon op staff te bepraten te zijn, want op deze manier komt het vrij triest over op mij.. Alsof beheerders dit soort cynisme nodig hebben om hun punt duidelijk te maken.. :rolleyes: |
|
Citaat:
|
dex, als je echt THE MAN wilde zijn, had je het andere topic weer open moeten gooien en dan erin posten.. :7
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
gebruik mischien pm ofzo:+ maar dan missen wij wel alle pret:( |
Citaat:
8| |
of jezelf bannen, dan ben je pas ECHT de man:d
|
Citaat:
|
dextor, je gaat het mogen goedpraten jongen:p
:aai: |
Citaat:
|
Neem een kamer ? ;)
|
Citaat:
moet hij dan een taart ofzo voor je kopen:? zeg dan dat hij er voor mij ook een meeneemt:9:Y) |
Waar blijft dat slotje? :huh:
|
haha! nu krijg je een OW dex 8)
|
zouden wij eens moeten proberen, zo'n topic openen en er zo in chatten :z
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 21:51. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.