![]() |
Vliegende Mieren
Damn het stikt hier van die vieze dingen.
Is het bij jullie ook zo erg?????? Komt zeker door de hitte. Bluh |
t komt omdat het paartijd is..
mij is ooit verteld dat mieren gaan paren.. en dan vleugeltjes krijgen en dan paren en dan doodneervallen ze leven amar eeen dag :) |
soms zie je weleens van die mierenholen tussen de stoeptegels.. moet je daar maar eens een paar keer op springen.. zie je er honderden
|
toen ik op de camping stond (3 jaar geleden ofzo 8)) waren dr ook zoveel van die vliegende mieren... en die liepen 1 voor 1 naar het hoogste grassprietje in de buurt om op te stijgen. :d
wel leuk. ;p maar verder hou ik niet van die beestjes.. ze vliegen altijd in de weg. :z |
men neme een fles wasbenzine, men laat het mierenholletje goed vollopen en men steekt aan, probleem opgelost.
BURN U ANT BASTARDS! *hangt de pyromaan uit*O-) |
dazen(paardenvliegen) zijn ook kut. als ik even bij de paarden geweest ben heb ik overal van die ontzettend grote bulten :{ en als je ze doodslaat komt dr een dikke lading bloed uit :D
|
mhh.......ik was laatst de auto aan ut wassen........die dingen worden egt irritant.......dus ik stofzuiger pakken....haha.:d k*t mieren:@
|
Ik ben pas geleden in een nest rode mieren gaan zitten....das niet fijn :no:
|
Citaat:
:( |
Citaat:
|
Citaat:
maar de pyromaan uithangen is toch het beste :huh: |
Citaat:
|
Citaat:
|
kut mieren :(
|
Citaat:
nu niet meer hoor,ben het moe,maar men moeder rijd nog en die beesten moeten nou eenmaal verzorgd worden8| |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 07:41. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.