![]() |
Irritante msnnamen
POST ZE HIER!!!
I'll start!: 'Wie wil er volgende week vrijdag naar spiderman 2? verkeerd gereserveerd :o' Ik bedoel.. wtf... dan ga je toch gewoon NIET?!:? |
Volgens mij kan je tegenwoordig ook al in het vore betalen :o
|
breezer namen vind ik k*t
en ja, het is dom om al kaartjes te kopen en dan niet kunnen |
(F){{..JeRoEn KhOu FeEl VaN jU..}}(F)..(L){{..JaMiE&iK fRiEnDs 4eVaH HOVJ..}}(L)..(K){{..MoOiE RiNg He JaMiE 4 jU zUsJe..}}(K)
die vind ik uit mijn lijst toch wel het irritantst |
1 Bijlage(en)
Meestal staan dat soort mensen (die je ook standaart altijd aanspreken) geblokeerd..
|
ik heb een aparte groep voor mn breezah msn mensen
|
kheb iemand in mijn lijst staan waarvan ik de naam niet eens kan lezen, volgens mij is het engels maar kweet het nog steeds niet zeker :?
|
Hmmm...de complete boodschappenlijstjes zijn soms wel irri...
|
van die namen waarin ze eeuwige liefde aan iemand beloven. vnd ik beetje stom :p
|
1 Bijlage(en)
deze 2:{
|
Citaat:
|
1 Bijlage(en)
Meestal worden de breezahnamen bij mij ook snel verwijderd en/of geblokkeerd, maar deze staat nog in mijn lijst. :o Op zich is het ook wel een leuk meisje, dus als uitzondering handhaaf ik haar 8)
|
Van Bartje:
Bart :[ HUP HOLLAND HUP |
Er is eigenlijk maar 1tje in mijn lijst die gewoon een duidelijke naam heeft:
Milou? :+ |
$59//=>·$50Ricard0j·$59<=\\ ·$43 -=||=-·$36 Oew nog 5 daagiejz und dan op vakantiej Cannes here i come ·$43-=||=-
({) Asian.eXperience // Orange (})eX!!! send your info and picutre so 9th!!!ThAnkZ SjangTjauW @ Watching TV brb |
1 Bijlage(en)
de ergste in mijn lijst :{
|
ahum :{
Damnz Anders Krijg Je Een Telefoonrekening Van 283,93 :S... No Mo' Smsjes Of Callz, Ook Niet Met Ma' Bunny.... (A) !! (F) ~ If There Was A Land Where Wishes Came Tru, My First Wish W0uld Be, T0 Share F0rever With You ~ (F) ;) .... (L) i LoVe GeErT fOrEvErRrRrRr .... :) (L) pfffff :x |
Deze dan:
AJAX Amsterdam 4-ever---> 110% Antie kakkerlak :loser: |
Citaat:
|
Overigens ziet de echte kenner in mijn attachment hierboven nog wel een oude bekende :love:
|
Citaat:
_0_ en dan met zo'n heerlijk accent derbij :d Fuilèh Kakkèrlákkèh!!!! _0_ |
1 Bijlage(en)
dit zijn de vier echt overdreven l3®3éZà|-|'zzzZZZ die in mijn lijsie staan
en de 2e van het rijtje is echt ...... :love: :$ |
Ik ben opeens heel blij weinig beezah mensen op me lijstje te hebben....
|
die jonko gemixt met tequilla maakt me stijl guerilla
|
Citaat:
|
Citaat:
|
WoEhOe iK HeB LeKeR VaK4NtIe 3N Ik iNsHaLaH MiSgIeN NaR MaRoKo l3kEr cHiLeN 3n cHiCkIe pLaYeN
|
KoM Ok bReZ3R TyP3N Is lEuK.1!!1!!!!1111!1! HiHi lOl
|
Citaat:
Je zei niks :( |
"Het"
Dat is pas irritant :+ |
Citaat:
ontopic: ik heb niemand met een irritante naam in mijn lijst 8-) in tegenstelling tot bartje die mensen doorgaans niet alleen blokkeer, maar ook verwijder :+ |
men lijst staat er vol van, maar ik heb al geleerd het te negeren8|
de ergste: #"=>(r)(#)KiTaKeUh(#)(r)<="#(y)parkpop(y)(k)(l)kho u supah veel van juh schatie(k)(l)(* ) U R 2 GR8 2 B 4GOT10(* ) dat is dan nog men vriendin he, dus ik stoor me er niet zo aan als, vind het nog vrij lief en zolang ze het niet om de minuut veranderd kan ik er mee leven:) en dan diegene die me wel wat storen|:( : (l)(k)/\/!|<!"]["/-\(k)(l)(ap)(#)...nog enkel deze avond en een nacht:d...s:d eh valerie en dan(#)(ap) Ocharme:( sorry ik dacht ze allemaal te typen, maar dan ben ik nog een uur bezig:rolleyes: 8| |
Citaat:
|
Citaat:
|
Er staat er maar 1 in me lijst die echt een breezernaam heeft, en da's een opsomming van de plaatsen in Turkije waar hij kennelijk in zijn vakantie naartoe gaat...
IzMiR,DiDiM,AqUaPaRk,EfEs,KuSaDaSi,AyDiN,UsAk,AfYo N,AnKaRa,CoRuM,ToKaT |
Citaat:
|
Q
-={RA}=-SLD.$t@r€at€r (L)(L)(K)(K)I Will Always Love You(K)(K)(L)(L)
moet je nagaan, tis mn broertje van 12...|:( en deze; ||(F) Maxime (F) || Rick (L)ya 4ever || Je bent mn sgatje(K) || (L)NWLY (L) || Zondag op vakantie :(Sgatje k ga j misse:( en deze; (#)(F)DaNiQuE(F)(#)....(ip)*~V*A*K*A*N*T*I*E~*(ip) ...{{chit&lin(L)}}... ChErTjE zIn In VoLgEnDe WeEk!! :D Dammit, die laatste is wel het ergst :| ah well.. |
Breezahnamen kick ik er meteen uit.. dat is toch geen lezen man:{
|
mja soms zijn het wel enigszins aardige mensen hoor :)
|
ik heb geen breezahs die kick ik eruit, de ergste naam die ik kan vinden is:
!UpCoMiNg FrEeRuNnEr!.......(catch and control your inner strength)... www.multilevelmoves.co.m...........320 maar dat is een superjoch, en totaal niet breezah.. dus dat mag |
Citaat:
Die ene breezahgast is mijn lijst is iemand waarmee ik in een projectgroep zat |
I'm 2 hot 4 Joe!
:| |
Citaat:
|
1 Bijlage(en)
dit mens is dus al 20 en noemt haarzelf little princess :|
|
Citaat:
|
Nou ik heb er 1 op msn die spant echt de kroon, die gebruikt echt alle tekens die er op je toetsenbord te vinden zijn.
|
brezah namen mag, tot op zekere hoogte... maar als ze brezah typen vliegen ze er uit.. of ik blijf ze heel de tijd vragen.. wat zegde ge nou? ik kan da nie lezen :+ meeste Brezahs kunnen niet eens normaal meer schrijven:p
Moet je eens een opstel zien van een meisje bij mij in de klas alles o zijn 0 en zo bluh dat leraren dat nog accepteren :no: |
Citaat:
maar ik snap.. joe valt toch niet op meisjes zoals jij, .. jij valt toch niet op meisjes zoals jij.. ? :+ |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 16:03. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.