![]() |
+ en - deel... ?
+
lekker weer vandaag, dus warm ! :D scoubiedoutouwtjes... :$ Disneylaaand over een weekje ! ...:love: - het is alweer bewolkt... ut duurt nog een hele week voordat we naar Frankrijk gaan :( Klotemuggen 8| |
+
Mooi weer Geen stress Genoeg geld - verbrand verveel me iedereen is op vakantie ken mn geld dus niet uigeven Kga zelf niet opvakatnie 8| kut |
+
lekker warm straks verjaardagsfeestje voor vrienden :Y) voeckler - armstrong het word bewolkt |
+
mn haartjes.. - dat kutweer.. |
+
Bijna een vriendin die heel liev is :) - Dat diezelfde bijna-vriendin nu op vakantie is en fotoshoots heeft in Frankrijk, Engeland en Ierland en dat ik dr dus moet missen :( |
+
heb eindelijk mijn vakantie geregeld gister leuke dag gehad - het weer (blijf een nederlander, dus moet klagen) |
Citaat:
Overigens, iedereen krijgt toestemming om mijn Voeckler-avatar over te nemen, sterker nog, ik raad het ten stelligste aan 8) http://www.nos.nl/tour2004/images/17...cm38-68914.jpg :) + Vette avond gehad gisteren Lekker weer :) Dinsdag wordt heeel leuk :love: VOECKLER!!!! - Meiden die overal iets achter zoeken en roddelen 8| Die tyfus-amerikaan Der Jan :( |
+
Zon in de middag Mooie etappe - Regen tijdens het harlopen :loser: Niemand heeft zin om uit te gaan :kots: De rest is op vakantie |
plus:
+lekker dagje vandaag +zelfs toen het regende :love: +morge krijg ik 180 euro van mn baas *) minus: -morge werken :kots: -iedereen is op vakantie en ik niet :'( -ik heb hoofdpijn |
+
Mijn lief komt zo Veel centjes verdiend Lekker weer gehad vandaag - morgen werken ik ga niet op vakantie zie deze week mijn vriend haast niet ik ben moehoe :O |
-
Mijn kamer staat onder water!!:[ |
+
Bijna Campzone \o/ - Ben nog steeds een beetje grieperig Bier is bijna op |
+
vanmiddag naar mn vriendje toe :love: - slecht geslapen |
Citaat:
|
+ niet werken vandaag
+ kunnen uitslapen - verveel me - ben nog steeds moe :+ |
- mijn gezicht is nogal verbrand
- dacht dat het vandaag ook mooi weer zou worden - krijg geen smsje terug, kzit al 3 uur daarop te wachten 8| |
+
vandaag vier ik mijn verjaardag voor familie :Y) gisterenavond was ZEER gezellig passoa-safari-bacardi-cola :z - jetje bewolkt een vlakke etappe |
+
Voeckler gaat zijn gele trui behouden vandaag :yes: :7 |
+Bartje zeer waarschijnlijk na dinsdag stopt met het zeiken over die kleine Fransman. :)
|
+
prachtig weer voor het volleybaltoernooi finale gehaald 8-) :+ martijn :love: - weekend voorbij over twee weken pas vakantie |
+
ik ga bij mijn nichtje slapen dinsdag en dan gaan we naar de gentse feesten ik heb vandaag veel smsjes gekregen, allemaal mensen die iets willen gaan drinken :) ik ben een lekkere nectarine aan het eten ik heb iets opgeplakt zonder vlekken te maken :+ _ ik mis iemand |
+
vriendje gezien :) was leuk :d morgen naar een vriendin toe en slapen, wordt vet gezellig :yes: - heb buikpijn, ben misselijk, hangerig en moe wrsch door het weer 8| Heb blaren onder mn voeten van het opverkeerdeschoenenlopen vandaag :| |
+
verjaardag vandaag gevierd veel $$$ dus. :+ mereltje :love: - dodelijk saai op msn nu :9 |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Hij de witte trui toch wint O-) Hij misschiiiieeen zelfs tot woensdag het geel heeft? O-) |
+
veel uren gemaakt vandaag veel fooi gehad morgen weer naar mijn vriend morgen vrij - op morgen na de hele week werken ben kapot alleen slapen op de bank slapen 8| |
+
vandaag nieuwe schoenen kopen :love: - spierpijn van gisteren :o zo werken geen zin 8| mooee |
+ over 3 daagjes op vakantie :)
- ik verveel me :[ |
+
lkkr weer - moet weer werken, kutvliegjes die hele tijd in je ogen, mond en eten vliegen:@ ben moe moest naar de dokter (7 uur wakker), blijkt dokter verhuist te zijn, had kunnen uitslapen, :no: ze moeten ook altijd mij hebben:no:ik heb ook altijd pech! :'( |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 01:34. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.