![]() |
Ohhhhhhh
heel mijn kamer staat blank!Ik was op mijn werk toen het zulk noodweer was en mijn dakraam stond op een kiertje. Is hij door de storm helemaal open gewaaid. Echt alles is zeiknat. Er staat een laag water op de vloer en mijn bed is een waterbed geworden. Mijn kledingkast, de muren, mijn boeken (mijn cd's gelukkig niet fjuuw) wat erg zeg! :huh: :huh: :huh:
|
had ik ook een keer:'(
was mn wekkerradio kapot, daarnaast stond een stekkerdoos die vreemd genoeg kurkdroog was en mn bankstel was zeiknat :notgood: |
:o
:aai: succes met opruimen |
mhhh........best wel rot voor je *geeft een hand om te helpen*;)
|
zoveel mogelijk mensen bijeenroepen, ze allemaal een haardroger geven en blazen maar :p
waar ga jij dan slapen vannacht? |
Het is maar goed dat we vanavond bij mijn vriend slapen, want mijn matras is echt de komende dagen nog zeiknat.
Ik had me de hele avond al zo verheugd op in mijn bedje een filmpje kijken na mijn werk :( |
Citaat:
|
ocharm :aai: :*
|
*dweil dweil* ik word hier best melig van :d
|
*zucht* :p
|
pfieuw.. ik heb net alles in huis ff gecontroleerd.. :p
alles droog.. pfieuw.. :) |
wees blij dat je op dat moment niet buiten was. mijn moeder en ik waren net uit de winkel. de winkelkar kon ik haast niet meer besturen en we waren kletsnat. gelukkig waren we net te vroeg voor de hagelstenen.
morgen zal het wel weer mooi weer zijn (hoop ik) en dan kan je alle ramen openzetten en zal het wel snel drogen in je kamer. |
:aai: :*
|
In Maastricht e.o. willen ze daar in het voorjaar nogal eens last van hebben :7
|
net het dak gemaakt hier, dus wij hebben nergens meer last van :7
|
btw in Zeeland is door het noodweer chaos ontstaan
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dta is inderdaad niet zo prettig.. Bij mij was gelukkig alleen heel mn rolgordijn van m'n raam afgewaaid :S
|
Citaat:
|
ach hoef je de komende weken je kame net eer schoon te maken :+
|
Citaat:
Vannacht maar op de bank slapen, want mijn matras is nog niet droog :{ |
Damn da's lullig :| succesje !
|
Citaat:
;) |
lol ik vind het wel lachen :+
:* |
doe gewoon wat hevige seks met je vriend op die matras:)
ze zal wel snel genoeg doorg zijn van de hitte:p of zou ze juist natter worden:? maar geeft je toch hulp:aai::* |
Citaat:
:Y) |
lekker toch, sex op een waterbed? :]
|
toen we een paar jaar geleden bij de bollen hebben gewerkt in de vakantie, toen sliepen we (in een tent :z) in een kas, en omdat het daar best benauwd kan zijn hadden we de dakraampjes opengezet, en toen we aan het werk waren begon het ook heeel hard te regenen. en we hadden het meeste buiten de tent staan. :$
|
Citaat:
:7 8) |
Citaat:
Citaat:
|
nou lekker balen dan, ik vind het al erg als ik natte sokken heb laat staan dat me hele kamer veranderd is in een zwembad!
Hoop voor je dat het snel weer droog is :) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 23:46. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.