![]() |
epileren
zijn er hier meiden die wel eens zo'n epileeraparaatje hebben gebruikt? epillady ofzo, en werkt dat?
want word er moe van om iedere week weer chemisch te moeten ontharen, en harsen werkt niet omdat mijn haartjes de dun zijn daarvoor |
Kun je dan niet gewoon epileren met een pincet?
|
je benen epileren met een pincet duurt een beetje lang, lijkt me :d
uhm, ik heb nog nooit zo'n ding gebruikt, maar ik wil het wel gaan doen.. tschijnt wel pijn te doen, omdat elk haartje er per stuk uitgetrokken wordt.. maar als je een beetje een hoge pijngrens hebt lukt het volgens mij wel :) |
Citaat:
Waarom scheer je niet gewoon? |
volgens mij valt dat wel mee...
en dat scheren.. ik snap wel dat dat geen optie is, want als ik nu naar mn eigen benen kijk zie ik dikke zwarte haren om het maar even vies te zeggen 8| |
Citaat:
|
Citaat:
maar eh, ik heb ook geen ervaring met epileerdingen, maar om welk lichaamsdeel gaat het? 8) |
Citaat:
tgaat om de benen :9 dacht ik althans.. |
Mijn God, jullie zijn wel lekker ijdel zeg :rolleyes:
|
mja, t onderwerp epileren en haren is gevoelig, right O-)?
|
ik scheer en paar keer per week mijn benen en vind dat echt het beste. Als je het zo vaak doet is het ook niet zoveel werk
|
Ik scheer ze gewoon.. epileren doet gewoon fucking veel pijn
Daar begin ik niet aan. |
Citaat:
|
Citaat:
gewoon met een scheermesje haar wassen (shampoo+conditioner), scheren, gezichtspul, de hele mikmak --> 10 min... hooguit 15 |
bij wijze van spreken een uur :7
mha, misschien ben ik gewoon traag. ik denk dat ik er... 20/25 minuten over doe, alles bij elkaar... :Y) |
Ja ik heb zo'n apparaat, en de eerste keer doet wel behoorlijk veel pijn:| Maarja als je dr 60 Euri voor hebt betaald zet je wel door hoor..
Tweede keer voelde ik er al bijna niks meer van en daarna voel je het niet meer. Even flink doorzetten dus, en ik vind het wel de moeite waard. Het duurt veel langer voordat je haartjes teruggroeien en daarbij zie je ze dan ook een stuk minder. Bikinilijn en oksels durf ik overigens niet aan met dat ding, hoewel dat wel schijnt te kunnen. Heb een epilady met scheeropzetstuk, ideaal. |
ik heb em een keer gebruikt... denk niet dat ik het nog eens ga doen :huh: :p deed best wel veel pijn, en ik kan heel veel hebben ;) Neej ik hou het op scheren geen chemische troep gewoon lekker met mesje er over heen paar keer per week alles weg..:)
|
Ik hou het ook bij scheren, lekker makkelijk en snel.
Heb 2 keer me benen geharst, echt verschikkelijk. Laat staan dat apparaatje. Jaiks. |
Hm, ik epileer ook
Doet eerste keer pijnen je kunt bultjes krijgen ( Zie meidenfrum elec, volgens mij hd ik hier ook een topic over geopend, maarja:z ) En je kunt beter, regelamtig de haren eruit trekken Want hoe kleiner de haartjes, hoe minder pijn het doet Bij mij dan.. |
Ik doe ut nooit meer doe egt mega pijn
Een vriendin van mij ging epilady uit proberen op een knuffel voor ze het zelf probeerde en die hele knuffel is nu kaal :d |
Citaat:
alsof je het op een knuffel kunt vergelijken? lol |
gewoon scheren die hap... Dan ben je het er snelst vanaf en zo lang ofzo duurt het bijhouden nou ook weer niet..Ik heb mijn bikini lijn trouwens laten laseren dus komt helemaal niet meer terug.. Echt ideaal :)
|
Citaat:
|
Hmm doet dat niet onwijs pijn.. die bikinilijn laten laseren?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik gebruik dat Veet-spul :)
|
bikinilijn laseren lijkt me ideaal :+ een vriendin van mij die heeft gewoon tot een streepje gelasert (dus meer haar komt er niet dan dat ene streepje) maar eum dat was wel duur geloof ik.. en ze mocht ook niet meer in de zon voor 2 jaar met dat gedeelte van haar lichaam.. niet dat je dat doet, maar je bikinilijn mag dus echt niet in de zon dan ofzo..
naja niet dat ik er veel van weet :+ |
Ik doe gewoon benen scheren, niet te vaak anders groeit het zo snel..:)
|
Mijn vader heeft een gebouw en verhuurt daar units en daar zat die laserman dus in.. Ik moet 50 euro per keer betalen.. Ik doe ook niet alleen mijn bikinilijn maar ook stuk van de bovenkant en iets verder naar het midden :9
Dan kan ik er zelf nog iets van maken ;) Ik heb het nou 6 keer laten doen en het grootste gedeelte blijft al weg :) Maar je mag het maar 1 keer per maand laten doen dus je bent er lang mee bezig.. Oja.. Over het pijn doen.. Je voelt wel wat.. Maar is niet echt pijnlijk maar dat verschilt ook van persoon tot persoon. |
Bikinilijn groeit zo snel weer aan :{ Als ik wil zwemmen elke dag, dan moet ik het ook elke dag doen gewoon :| Theeft ook geen zin meer om het 's avonds te doen en de volgende middag te zwemmen.
|
Citaat:
Ja idd, heb ik ook :+ |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 21:49. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.