![]() |
vakantiewerk?
Hebben jullie er een vakantiebaantje bijgenomen deze vakantie? Of juist niet? En zo ja, wat voor baantje?
Ik ga deze vakantie voor het eerst werken en dat is bij de Gamma, haha, ff kijken wat er van terecht komt :p |
InterE als magazijnmedewerker:p
|
helemaal niets,heb daar geen zin in:no:
|
ik is nog opzoek.. maar heb dan ook pas 2 dagen vakantie
|
Werk extra bij mijn huidige baantje, en heb een extra baantje voor in de vakantie :)
Mag bijna elke dag wel werken :{ |
ik werk in een bejaardentehuis. Nog 3 daagjes nu, en dan heb ik er alweer 4 weken opzitten :)
|
Ik pas 3 ochtendjes op en werk extra in de supermarkt.
|
Kassa, gewoon waar ik normaal ook werk :{ Lekker hersendodend :|
|
Iedereen zegt dak eens werk moet gaan zoeken :z
maar heb echt zo'n hekel aan die sollicitatiegesprekken :| |
ga vanaf zaterdag 2 weken vrijwilligers werk doen
|
Geheel de maand augustus bij tupperware.
|
extra bij mn huidige werk in de snackbar 8-)
|
ik werk gewoon wat extra dagen bij t hotel
|
Citaat:
Ben zelf nog op zoek naar werk. Ik ben nu nog in de race voor of huishoudelijke hulp/keukenmedewerker bij een hotel of secretaresse (of hoe de mannelijke variant daarvan heet... :o ) bij een bedrijf waar ik nog nooit van gehoord heb. En ik weet dat het niet echt veel aansprekende banen zijn, maar tis al moeilijk zat om bij iets anders dan winkelwerk aangenomen te worden... 8| |
Werk 's avonds in een restaurant/café
|
ik ben passief op zoek :z
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
1 iem. die belast is met de administratie, het archief, de correspondentie van een persoon of een instantie dus ik denk dat het een woord is voor allebei de geslachten.. maar ik heb geen werk, heb geen zin om te werken, doe ik na de vakantie wel weer, dan ga ik zoeken denk ik |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
terwijl student een mannelijk woord is en slager is ook mannelijk, dus als een vrouw slager is, is ze dan slageres? nee ook slager omdat het beroep mestal door mannen wordt uitgevoert is het een mannelijk woord denk ik. maar betekend niet dat er geen vrouwlijke slagers zijn, of dat daar een apart woord voor is :) |
ik werk in vakantie extra bij AH.
|
Ik doe nutteloze klusjes voor mn ouders voor het afzettersloon van 5 euri t uur :7
|
extra werk bij de bakker :9
|
heeft niet speciaal een baan in vakantie maar gewoon in me supermarkt waar ik buiten vakantie om ook werk
|
ik werk gewoon fulltime bij bedrijf waar ik normaal parttime werk :+
|
Citaat:
jij doet het tenmisnte goed maar wat doe je dan voor werk :9 |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik krijg nog geeneens 5 euro 8| |
Citaat:
|
Damn, ik krijg maar 3,52 per uur :(
|
Citaat:
|
Citaat:
Heerlijk, passief zoeken, wat neerkomt op niks zoeken en alleen wanneer je van horen zeggen iets interessants ziet/hoor :7 |
Citaat:
ik doe het ook meer omdat ik het gewoon leuk vind om in dure auto's te rijden:p |
Citaat:
( en nee, niet in de hennep :P ) |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik verdien 6,20 per uur:+
[size=0,1]je moet maar zo denken, dat is bijna 1 gram white widow per uur:Y) [/size] |
Ik ben 17 en krijg 4,36 per uur, maar daar komt nog wel fooi bij
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik werk gewoon extra :). omdat vet veel van mijn collega's nu op salou zitten, is er dus sowieso veel meer werk :)
4,60 + fooi verdien ik... |
Kassa, normaal enkel weekendwerk, nu doe ik enkele dagen in de week extra :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 00:55. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.