![]() |
Waarom?
Zijn al de beheerders mannelijk?:+
|
omdat er hier nog geen volledige emancipatie heerst |:( :Y)
|
omdat mannen natuurlijk overwicht hebben :z
|
Kvind t niet eerlijk eigenlijk:no:
:Y) |
O-)
|
Citaat:
Amby voor beheerdster :d |
Citaat:
|
yeah ontken het maar tijn maar ondertussen :9
|
Citaat:
|
Citaat:
vroeg het me gewoon ineens af. 8) |
ken jij dan enkele vrouwlijke dictators?
|
Citaat:
Nee, dus?:{ |
O-)
|
Ik wilde zeggen omdat ze het meest capabel blijken te zijn, maar op zich klopt dat niet als je t mij vraagt 8)
|
Citaat:
Niet echt dictator, maar zij startte wel de Falkland oorlog. Indira Ghandi Leidde India in een oorlog tegen Pakistan. Niet echt vriendelijk dus. Deze oorlog gaat tot op vandaag de dag door. Catherine the great Invase van het Ottomaanse rijk. Viel Litouwen ook binnen. Bloody Mary Queen Mary van Engeland. Een korte, maar heftige regeerperiode waarin alles in de soep liep. Gaf opdracht tot marteling van een aantal bisschoppen. Tz'u-hsi Liet haar zoon vermoorden om zelf aan de macht te komen. Golda Meir Grote invloed op de bezetting van Palestina. Elizabeth I Hield Mary van Schotland 19 jaar gevangen. Erg lief :love: :+ Sirimavo Bandaranaike Nam de presidents stoel over nadat haar man was vermoord. Was verantwoordelijk voor de grootste hongersnood in de geschiedenis van Sri Lanka. Queen Isabella of Spain Zij heeft de Inquisitie in Spanje gestart. Need I go on :p |
Nerd :p
|
:huh: oke... cool :+
|
Kijk je van op heh... Altijd al gezegd, levensgevaarlijk die vrouwen O-)
|
Dude, je vergeet Jean d'Arc :+
|
Citaat:
Geen dictator en pschycologisch gestoorde vrouw :+ |
Citaat:
|
ok, er zijn dus wel vrouwlijke dictators
dan zou dat hier dus ook wel kunnen, maar waarom dat niet zo is, dat weet ik niet misschien omdat het vrouwlijke geslacht, de zwakkere is :+ |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
vrouwelijk en het is het zwakkere geslacht |
we weten allemaal wie het heeft bedacht he dat vrouwen zwakker zijn dan mannen :aai:
|
Citaat:
Niemand die mij hier ooit op typfouten heeft kunnen betrappen hoor :Y) (tenminste niet dat ik weet) |
nou als ze mijn spelling moeten bekijken whahaha laat maar zitten plz
|
Citaat:
|
het mannen gen steekt hier de kop op... :{
|
drukt het snel de kop in :p
|
Citaat:
je bent immers een man :+ |
Citaat:
je bent in de laatste zin een punt vergeten ter afsluiting van deze zin :p Voila, een spelfout :p |
Citaat:
NAH:p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
This geen spelfout nee, maar this wel een fout die met de spelling van de nederlandse taal(woorden+zinnen) te maken heeft :yes: :p |
Citaat:
Het is maar goed dat jouw signature zo lekker loopt qua Nederlands. :* |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 14:38. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.