Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Aan de Bar... (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=26)
-   -   waar waren jullie vroeger bang voor? (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=48505)

Headliner 20 July 2004 20:57

waar waren jullie vroeger bang voor?

vertel maar:7

nou vroeger had je altijd van die soort torren ergens in de bosjes achter het plein (was op de basisschool:Y)), die noemden ze "orenkruipers" .. daar was ik vroeger dus altijd bang voor, ik dacht dat ze echt in mn oor konden kruipen 8)

Impressions 20 July 2004 21:00

Klinkt machtig bekend zeg 8)

electricity 20 July 2004 21:01

voor haaien en orka's in het zwembad :+ (je had in het zwembad zo'n donkere vlek zitten in het diepe, en daar dufde ik niet heen omdat ik bang was opgegeten te worden)

Bang voor reuzen (na het zien van de GVR)
Bang voor monsters ( en dan moest ik net doen alsof ik sliep en mn adem in houden, want mocht niet zien dat ik nog leefde, en dan moest ik m denken dat ie het huis uitliep, trap af, huis uit, straat uit, buurt uit, wijk uit, dorp uit, provincie uit, land uit, europa uit, wereld uit, zonnestelsel uit, heelal uit en dan mocht ik pas weer bewegen)
Bang om als ik te dicht bij mn bed stond om dan onder mn bed getrokken te worden.

en heb nogsteeds wel een angst voor het donker :$

en klinkt nogal maf dit allemaal :+

Little Angel 20 July 2004 21:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door elvenkindje
Klinkt machtig bekend zeg 8)

Bij jou ook al? :+

Kwas ook altijd bang in het donker omdat ik dan altijd van die rare donkere vlekken op mn plafond zag, ook durfde ik nooit onder mn bed te kijken :d

Headliner 20 July 2004 21:04

lol, hadden jullie dat vroeger ook? :D

Sanne 20 July 2004 21:05

sint en piet :$
spinnen (en nog steeds)
clowns

Headliner 20 July 2004 21:09

lol, het gekke is dat ik vroeger nooit bang was voor spinnen eigenlijk, ik durfde ook gewoon zo'n moederspin te pakken en op mijn hand te laten lopen
maar nu is het zo dat als ik er 1 zie ik er toch wel een beetje van schrik:o :$

Steady 20 July 2004 21:11

na het zien van Childsplay was ik behoorlijk bang voor Chucky.. :{

Little Angel 20 July 2004 21:12

Spinnen was ik vroeger ook bang voor ja, en nu alleen maar nog erger, hoe het komt? Geen flauw idee, maar ik kan niet dichter dan 1 meter bij een spin staan zonder er zeker van te zijn dat ik een black out krijg. :{

Ik was ook altijd bang voor dingen die ik niet kon zien zoals achter de tv ofzo, ik wist niet wat daar zat want dat had ik nog nooit gezien dus zo durfde ik soms wel een week ergens niet in de buurt te komen omdat ik mezelf had aangepraat dat er wel eens iets vreselijks achter zou kunnen zitten:+

meiske 20 July 2004 21:20

onweer en nog steeds geen fan van

Raspberry 20 July 2004 21:31

E.T :+
dacht altijd dat hij achter het bed lag verstopt.. en ik vind het nog steeds een lief maar eng ding. :+

x-lizz-x 20 July 2004 21:45

kippen

bruggi 20 July 2004 21:54

Ik haalde me regelmatig in mn hoofd dat iemand me ging ontvoeren of vermoorden als ik in mn bed lag, en dan kroop ik heel diep onder de dekens, zodat ik haast niet meer kon ademen(dat was echt niet fijn maarja je moet wat als je je eigen leven wilt redden :rolleyes: ), en dan kwam ik er echt niet meer bovenuit totdat het licht werd :$

verschrikkelijk :D

Clauw 20 July 2004 22:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bruggi
Ik haalde me regelmatig in mn hoofd dat iemand me ging ontvoeren of vermoorden als ik in mn bed lag, en dan kroop ik heel diep onder de dekens, zodat ik haast niet meer kon ademen(dat was echt niet fijn maarja je moet wat als je je eigen leven wilt redden :rolleyes: ), en dan kwam ik er echt niet meer bovenuit totdat het licht werd :$

verschrikkelijk :D

ik had dat ook altijd! of dat er iemand zou inbreken in huis etc. :D
ik was ook bang voor onweer, nog steeds vind ik onweer 's nachts niet zo heel fijn :no:

Impressions 20 July 2004 22:08

Onweer _0_

Sanne 20 July 2004 22:08

ik was ook zooo bang dat ons huis in de brand zou gaan :D

dext0r 20 July 2004 22:29

onweer vond ik altijd fascinerend 8{

Headliner 20 July 2004 22:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dext0r
onweer vond ik altijd fascinerend 8{
ik ook_0_ nu nog steeds trouwens :7

Steady 20 July 2004 22:36

Hmm nu eigenlijk niet zo, maar ben me poos geleden echt kapot geschrokken toen het net leek alsof er iemand in me kamer tegen me kast aanliep terwijl dat helemaal niet kan :?

bruggi 20 July 2004 22:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sanne1811
ik was ook zooo bang dat ons huis in de brand zou gaan :D
ik ook :+

WhizzCat 20 July 2004 23:11

Kampie :'(

not-known 21 July 2004 03:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door WhizzCat
Kampie :'(
Wás? Man ik heb er nog steeds nachtmerries van... Ik heb zelfs gedroomd dat ik 11 dagen met hem opgescheept zat op een of ander kamp met allemaal nerds... Nah dat is toch heel erg he!

Judith 21 July 2004 08:46

uhm..veel voorkomende dingen hier :+
Was vroeger ook altijd bang dat er een skelet ofzo naar mijn kamer boven kwam lopen...dan ging ik onder mijn dekens liggen. Maar daar hoorde je je hartslag nogal goed, en dan d8 ik dat dat de voeten waren van dat skelet dat de trap opliep en me op kwam halen :{ :rolleyes:
whahahha...;) Dat ik dat vroeger heb gedacht :p!

HazesRules 21 July 2004 09:00

Ik was heel vroeger bang voor the Exorcist, die vond ik zo eng! Als je dat ziet als iemand van 8 (ofzo) dan poep je m wel even. Nu lach je je dood :)

Enneh ik vond de Python in het begin kei eng, toen ik er net in mocht... Vergeleken met wat er in Six Flags staat is dat ding een boemeltreintje
:yes:

chica 21 July 2004 10:15

Dat er iemand onder mijn bed of in de kast zat. Ik sprong altijd heel snel uit bed zodat hij me niet eronder kon trekken:p En als ik 's avonds ging slapen keek ik eerst achter de deur, onder m'n bed, en in de kast als die open stond:d

Stapper 21 July 2004 10:36

spinnen :x

WishfulDreaming 21 July 2004 10:39

Edward scissorhands, ofzoiets.
Mijn mama had naar eigen zeggen een "mooie film" voor mij. Over een jongetje dat zo gemaakt werd, maar hij had geen handen maar scharen (gespeelt door Johnny Depp, btw)

Ben daar wéken niet goed van geweest :+

En verder van het donker in het algemeen.
En aliens... :loser:
Als ik klein was dierf ik als het donker werd nooit buitenkomen uit schrik voor ufo's..

En nee, ik was geen paranoïa kind 8-)

bartje518 21 July 2004 10:40

Dat we een auto-ongeluk kregen en dat we zonder benzine zouden komen te staan als we op vakantie gingen.

Wat een rare gedachten ken je als kind hebben ook 8)

chica 21 July 2004 10:52

Oja! Als we langs een sloot reden zat ik altijd helemaal stijf, bang dat we erin zouden rijden:+

Steady 21 July 2004 11:12

Ik vond Edward Scissorhands helemaal te gek toen ik klein was.

Ook was ik helemaal gek van Interview With A Vampire, Louis (Brad Pitt) was mn held, Ik was wel bang voor Lestat (Tom Cruise) omdat hij op het eind toch weer bleek te leven.

En 2 jaar terug was ik ook behoorlijk bang voor de Creeper uit Jeepers Creepers, wat een KUT film zeg deel 2 hoef ik van me leven niet te zien.

bartje518 21 July 2004 11:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door chica
Oja! Als we langs een sloot reden zat ik altijd helemaal stijf, bang dat we erin zouden rijden:+
Er staat vroeger 8) Al is een sloot als je dronken bent wel heel erg eng natuurlijk :(

Misette 21 July 2004 11:50

ik was altijd bang dat ons huis in brand zou vliegen als ik in bed lag, en dat ik dan niet mn knuffels op tijd naar buiten zou kunnen krijgen :p

en ook altijd als mn moeder boodschappen doen was ofzo, en ze bleef nogal lang weg was ik bang dat ze een ongeluk had gehad

Judith 21 July 2004 12:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Misette
en ook altijd als mn moeder boodschappen doen was ofzo, en ze bleef nogal lang weg was ik bang dat ze een ongeluk had gehad
Had ik ook altijd ;). Of ik was bang qua brand in huis dat ik niet naar beneden kon, en dat iedereen al buiten was, alleen de katten nog niet.
8)

Headliner 21 July 2004 12:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Saartje

Als ik klein was dierf ik

durfde

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 02:15.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.