![]() |
Ochtendritme.. pfoei
Heel mn ritme is troep nu het vakantie is.. Geen idee meer wat ik sochtens allemaal moet doen, k moet nu nog douchen, roken en eten, maar k weet de volgorde niet meer 8)
Wat doen jullie sochtens altijd? :+ |
Mijn ochtendritme is verplaatst naar het middagritme.
Ochtend slaan we meestal over :+ |
eten, niet roken en dan douchen :+
als ik thuis ben tenminste... anders is het vaak eerder eerst douche en dan pas eten :p spannunnndd.... :huh: |
uhm..eerst nog een uurtje in me bed liggen als ik wakker word, computertje aan, msn aan, naar beneden om te eten, en daarna es gaan douchen 8)
|
ik sta op
ruim de afwasmachine uit en dan is het al middag, dus weinig ochtend voor mij :+ |
Kheb gedouched en gegeten en aangekleed. Ochtendritme is bij mij slapen en lam in bed liggen en bedenken wat ik vandaag weer eens zou kunnen gaan doen :yes:
|
Mijn ritme is nu ook helemaal verkloot
Eerst eet ik veel ste veel brood, daarna fruit, terwijl t ongekeerd moet daana douchen Daarna eet ik mijn muslie op Daarna eet ik kersensoep ( Dat is mn avondeten:Y) ) En dat was alleen mn schema van vandaag |
Citaat:
Wat doen jullie sochtens altijd?tsja uhm slapen :$ |
Oj, ik was vergeten
dat ik nu altijd om 1 uur smiddags opsta En ik elke ochtend ht liedje van O zone moet aanhoren ( maja hie, maja hoo bladieladie) Pf... Maar, ik ben nu op vakantie, en op vakantie gaat mn ochtendritme altijd het niets in |
wakker worden douche aankleden computer aan msn aan ontbijten/lunchen ligt eraan hoe laat het is :p
|
Opstaan, computer aan :+ aankleden, eten, forummen, opmaken, tanden poetsen en naar het werk. Dat gaat me allemaal nog prima af, maar als ik terug ben van mn werk dan wordt het moeilijk :p
|
ik kom net mn bed uit.
ochtend = avond middag = ochtend nacht = middag ofzo ik zit echt in het foute ritme. |
mn schema is 12 uur op, 8er comp en dan na een paar uur snel ontbijten douchen en naar werk <- waarmee ik nu ga beginne:p
|
Citaat:
|
:7
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 02:22. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.