![]() |
wat een gedoe..
zit ik lekker in de zon lekker bruin te worden is hij ineens weg, ik ga naar binnen even wat doen, kijk ik naar buiten, is de zon er weer, ik ga weer buiten zitten, na 5 minuten is hij alweer weg.
en nu net even naar buiten gekeken te hebben denk ik dat het zometeen gaat regenen :{ wat een land.. |
*ziet in zn tuin de zon fel schijnen*
Kom hierheen :p |
joh wie woont er dan ook in nederland ;)
|
Re: wat een gedoe..
Wij zijn trots op Nederland!!
:rolleyes: |
er wordt ook altijd gezeurd he:{
als de zon 2 weken lang schijnt zeurt iedereen om regen, als het 2 weken regent zeurt iedereen om zon.. en nu heb je zon én regen en dan is het weer niet goed|:( |
wees blij joh dat we nog een beetje afwisseling hebben :D het zou maar altijd zo warm zijn :{
|
Nou ik zit liever de hele dag in de zon dan de hele dag in de regen :]
|
kutweer inderdaad. gelukkig ga ik over 5 dagen naar de zon toe:7
|
Citaat:
laat ons maar weer achter met regen he :{ |
Citaat:
|
Citaat:
|
Nog maar 2 daagjes en dan heb ik echte zon en is het teminste niet zo benauwd..
|
hier is het gewoon bewolkt, reed net door utrecht en begon het zelfs een beetje te druppel :(
en dan zeiden ze nog dat het lekker weer werd, het is alleen drukkend |
het onweert hier al..
|
Citaat:
|
hier straalt het...
maarja,dit is belgie he:p |
De zon schijnt hier ook halfjes, this echt klote weer, khad mn jas aan op de fiets net richting de stad, mn rug is nu zeikes nat :{
|
*geeft handdoek*
of moet ik je zelf afdrogen:9 |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
goed?:9 |
Citaat:
Mij best :z Denk alleen niet dat mn pa dr blij mee is, maarja die is de laatste dagen nergens blij mee dus.... Schuppen we die wel de kiet uit. :d |
hier bliksemt het gewoon, dat laatste wat ik hoorde was zeker weten geen onweer, klonk 10 keer zo hard :huh:
|
Citaat:
of we gooien hem er gewoon uit natuurlijk:+ |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Mn pa zou eerder zeggen: "Wat? Trouwen? Ben je gek geworden?" :+ |
Citaat:
:love: |
Citaat:
:d:love: Mafkees:p |
Citaat:
Ach ja,men vriendin had het toch nooit goed gekeurd:d ik heb haar namelijk al ten huwelijk gevraagd( echt waar) en ik denk niet dat nederland en belgie polygaame landen zijn:p |
Citaat:
:p Denk het ook niet. |
Citaat:
|
sun is shining *)
|
Citaat:
:huh: This hier kei mistig :huh: |
ze schijnt weer :7
|
Gelukkig is de wereld veeeeeel groter dan dat hele kleine stukkie polder wat ze NL noemen. Vergeleken met de wereld hebben wij echt helemaal geen mooie stukjes land. Echt helemaal NIKS! :@
Ik eis bergen en watervallen! En weg met die klotepolders. |
ahjoh. eerst loopt iedereen te balen dat de zon niet schijnt, en nou schijnt ie lekker, vragen ze of we airco hebben 8)
|
Citaat:
Als het regent maar ik heb een prachtig uitzicht.... dan vergeet ik die regen. In andere landen dus... In Nederland is alles grijs, alles asfalt of platteland, heel erg plat met alleen maar koeien enzo. Saai! Dan regent het tien keer zo hard als je denkt! |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 15:13. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.