![]() |
mensen die de 4daagse lopen zijn echt helemaal te geeeeek!!!
echt irritant hier op tv Gelderland komt nu echt 24/7 vierdaagse shit op tv... en als die mensen die lopen vinden zichzelf echt helemaal gek omdat ze meelopen ofzo, damn wat een trieste mongolen zeg:d
echt van die lui die 52 weken lang, 5 dagen per week van 8 tot 5 werken en dan het enige vermaak in hun leven de vierdaagse is ofzo:huh: |
Ik kan me ook wel andere vrijetijdsbestedingen voorstellen, maar als die gasten het leuk vinden om 4 dagen lang de halve dag te gaan lopen, laat ze dan lekker.
Zie het zo... na 4 dagen is dit allemaal voorlopig weer voorbij :yes: |
mn broer het vorig jaar meegelopen, kging hem vooral om de feesten :d
|
Citaat:
|
Me pa loopt 40 km bepakt met de militairen
|
Citaat:
Je ken wel een grote bek open trekken, maar ik zie jou geen 50 km lopen. Kweet zeker dat je dat echt niet vol zou houden.:{ |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
nee maar ok, jou broer is dan een uitzondering.... en die legergasten ook... maar jullie weten wel wat voor lui ik bedoel toch? van die mensen met blije shirtjes en 28 speldjes op hun petje geplakt enzo:huh: |
ik heb vroeger zovaak de 4-daagse gelopen, ik heb ook allemaal medailles :D _0_
|
Citaat:
|
Citaat:
|
en ik wilde hem voor de 2e x gaan lopen dit jaar..maar helaas
:( :+ |
Jaaa zo van die typetjes die echt niets te doen hebben en zichzelf zo geweldig vinden:d
Dat zijn meestal diegenen die de reporters eruit kiezen omdat dat de enigste enthousiaste mensen zijn:{ |
Vorig jaar werd me zusje nog gefilmd :p. Eigenlijk alleen maar omdat ze een bloementje naar de cameraman ging brengen ;). Maar het gaat om het idee ;). Ze was tenminste niet moe en wel enthousiast 8)
|
ik heb oo k2 medailles 8-) wolgens mij van 8km..kan dat?
:thumbsup: best wel iets om niet trots op te zijn:D |
Citaat:
|
Hmm.. ik kan me iemand herrineren die ook wel mee wou lopen..
|
Vandaag liepen ze allemaal onder aan mijn straat..Hoe stoer;)
|
boeienddddd
|
Citaat:
Kom op zeg, in NL stelt lopen niets voor, zolang je het maar gezellig hebt :x Het is geen marathon ofzo :wave: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 23:21. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.