![]() |
ik kan nie meer slapen
en ik lag pas om 3 uur in bed :'(
helemaal chaos in mn hoofd :( *snik* zo maar weer even proberen, meestal helpt even wakker zijn tegen niet kunnen slapen... |
niet zeuren, ben net thuis dus heb nog helemaal niet geslapen :)
|
Als je nu normaal zoals bijna alle mensen gewoon rond 23 uur gaat slapen is er niks aan de hand.
:{ |
Wat boeit het nou? Er zijn genoeg mensen die om 22 uur naar bed gaan, en ook de hele nacht niet kunnen slapen, of om het uur wakker worden ofzo...Dus het maakt echt niks uit lijkt me. Je bent alleen wat moeier dan de rest de volgende ochtend. Maar aan 'niet kunnen slapen' kan je weinig doen.
|
Citaat:
|
Kom vanacht anders eens bij mij liggen, dan troost ik je wel en dan slaap je als een roosje:*
|
Citaat:
|
heb er de laatste tijd ook last van, ga rond 2 uur slapen en lig om 3 uur nog klaar wakker in mijn bed :{
|
Kheb eerder dat ik rond 11 uur naar bed ga en tot een uur of half 3 wakker lig :{ Is iets minder leuk als je de volgende dag vroeg op moet :|
|
gewoon niet te hard proberen om in slaap te vallen. hoe meer je piekert over het feit dat je niet kan slapen, hoe slechter en hoe minder je vaak slapen zal.
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 00:54. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.