![]() |
Ssx3
Heb het net geleend van een vriend van mij op de ps2
Dat spel is zooooooooooo fucking gaaf8-) Wel veel anders als de eerste 2 delen, en ook veel moeilijker,maar echt prachtig:yes: Wat vinde jullie ervan? |
ik vond de besturing niet prettig genoeg om het leuk te vinden
|
de besturing is juist geweldig goed gebleven, van die board presses met rechter joystick, en sturen met de linker, dat is lekker vloeiend:)
ik probeerde eerst te sturen met de pijltjes,maar dat werd een pijnlijke zaak:( met joystick is het echt lekker8-) |
heb geen ps2 dus ...
|
Zit in mijn persoonlijke lijst van top 5 spellen van 2003 . Alles is gewoon fantastisch in elkaar gedraaid , die muziek , die combo's ,etc . Ook één van de weinige spellen die ik maar blijf spelen en niet na één keer uit spelen weg leg .
|
Citaat:
de muziek is echt om op te geilen he:9~ maar wel moeilijk om echt ALLES te hebben he|:( |
Citaat:
SSX had ik pas gekocht maar gelijk weer geruild .Ik vond het vergeleken met Tricky en 3 iets te sloom .Maarja , die muziek :N*E*R*D -Rockstar-Jason Nevinns mix _0_ . De andere nummers zijn trouwens ook wel goed. maar echt alles halen is wel moeilijk ja , maar je hoeft gelukkig niet alles te halen . Zonder dat heb je nog steeds genoeg plezier . |
Ik heb SSX3 voor op de Xbox en tis een ontzettend lijp spel, vooral freestyle dat is echt leuk om te doen _0_
|
ik prefereer freeride
lekker chillen, op het gemak de berg af terwijl er strakke platen opstaan8-) |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 16:07. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.