![]() |
OMG titp
1 Bijlage(en)
het was zo coooooooooool :love: :love:
omgomgomg |
wat een cuties zucht.
(ik sta er tuurlijk lekker gaar op maar dat krijg je met festivals :)) snow patrol was ZO gaaf! gary vond het zo.. leuk.. dat ie uit nervositeit en enthousiasme een heel couplet vergat :d hij was zo cute! de liefste man ter wereld! en ze speelden een cover van "crazy" van byonce _o_ geweeeeldig haha. inclusief rapper. |
johnny borrell is een van de coolste mannen ter wereld 8-)
verder gemeet dus met delays en the rapture. prachtig. heb het zweet van luke mogen voelen toen ie even in het publiek kwam hangen :+ mja verder heb ik wel iets van 28 bands gezien :) waarvan zelfs heel veel helemaal. het was echt zooo superrrrrrrrrrr :D |
glad you had fun chickie, ik ben jaloers op je 8) :love:
|
Citaat:
ik heb besloten dat john ook wel bij de harem mag :d weet je die die op arjan van de boot lijkt :9 |
Citaat:
welke bands waren het leukste chick? |
snow patrol was het coolst
n*e*r*d ook omdat iedereen gezellig meedeed :D bij jump zeiden ze dat iedereen moest springen en vanaf het podium tot ongeveer 60 m verder sprong IEDEREEN :D en ik overdrijf niet. zag er echt tof uit (denk ik want ik keek niet toe maar stond ertussen) badly drawn boy was geweldig, die gasten improviseren zo een vol kwartier bij elkaar en het had nog humor ook. the rapture was erg leuk. ik denk dat dat echt de uitschieters waren. er waren veel bands die ik wel helemaal gezien heb maar die soms maar 25 minuten mochten spelen :notgood: nep hoor.. wat ik echt ruk vond was keane. wat een corks zeg.. pff. en ze hebben ruzie met the darkness :D roddel roddel. net zoals dat jack white en jason von bondie elkaar in elkaar slaan als ze elkaar zien 8-) maar daar gaat het nu niet over. |
oja die gitarist van the killers herkende me :z
maar ik vind ze arrogant dus ging niet met ze praten 8) virgin store was relaxt, supervette cds voor 5 pond ofzo. :) OJA en toen mijn tas volgekalkt was door al die gekke bands moest ik op de foto voor een blad :D maar ben vergeten te vragen welk blad :z ze vonden het wel leuk dat ik hollands was. enzo. |
ASH was ook een van de allerbeste optredens. ook al maakte ik maar 2/3 mee omdat ik het eerste kwartier platgedrukt werd. er heeft iemand op mijn scheenbeen gestaan en er hebben 3 mensen op me gelegen en ik heb op 3 mensen gelegen, het was erg knus. maar iets naar achter gegaan. wel superoptreden.
oke zal jullie niet teveel meer vervelen :z |
Citaat:
Zo te lezen heb jij je niet verveeld :love: |
Heb je pj harvey gezien????
|
sorry dat ik het zeg, maar die gasten zien er echt gay uit, maar leuk dat je het leuk hebt gehad
|
Fijn te horen dat het dolle pret was 8-)
Desalniettemin gaat Lowlands natuurlijk titp ownen, maar das logisch |
Oh my Gow :love: Biffy :love:
:p Ben blij voor je meis :* |
Citaat:
pj harvey gezien, was ok. ik ken het niet echt goed dus ging er niet op uit mn dak maar het was cool. prut trouwens dat david bowie er niet was, en alles uiteindelijk zo opschoof dat ik starsailor moest missen :'( daar had ik me echt op verheugd. maja daardoor kon ik wel even naar the libs en heel vroeg naar delays dus ja.. |
Citaat:
maar goed ik ga ook naar lowlands dus we zullen zien :d |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
sorry :p je moet gewoon met een hele bups gaan, doen wij ook. en dan bij ons op de camping komen staan enzo :yes: |
Citaat:
|
1 Bijlage(en)
vinden jullie greg niet hartstikke lekker?>
hij springt zo lief |
1 Bijlage(en)
the rapture was errrrg cool :thumbsup:
|
1 Bijlage(en)
johnny lacht lief naar me :love: :love:
|
greg is homo
|
1 Bijlage(en)
`rrrrrrrrrrr johnny. zal ik hem nemen ipv dat wasmiddel ambi :?
|
1 Bijlage(en)
dit was nadat ik 3dubbel gesandwicht en bedolven werd..
beetje donker maar dat krijg je in een tent owja tim had een vuurspuwende gitaar! maar ik was NET te laat om daar een foto van te maken :notgood: zag er vet vet uit. |
Citaat:
iedereen wilde mn poedel vasthouden zaterdag :+ hihihi. |
coen is ook homo
toch? :P |
Citaat:
zegt kris. hihi. maar hij vond het wasmiddel ook wel aantrekkelijk geloof ik 8) kan m geen ongelijk geven O-) biseksueel misschien? |
ik snap er geen zak van :? :thumbsup:
|
Ik vind ze geil :love:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
oja johnny ook :d |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 18:14. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.