![]() |
lelijk
vinden jullie lelijke mensen mooi?
ik niet ik vind lelijkerds lelijk:Z :yes: :yes: ik ben zelf knap maaja daar kan je niks van kope :@ :@ :@ :@ :7 :7 :7 ;) :9~ :Y) :x :z 8-) 8) |
haha! daar drink ik een breezer op http://forum.leerlingen.com/vbb/images/icons/icon10.gif
|
|
wedstrijd wie het knapst is?
|
|
Citaat:
:huh: *mommy* :( |
als we nog in de jaren tachtig leefden zou je misschien nog wel knap zijn http://images.fok.nl/s/emo.gif
|
ik vind je wel mooi...maar niet knap :rolleyes: ofzo...hoe zeg je dat :z
|
Citaat:
maar graag IP check, vertrouw arhnem niet echt :+ |
sjezus doe effe normaal joh k woon niet in arnhem maar ERBUITEN in HUISSEN jah en dan nog iets wat jullie van me vinden interreseert me geen ene reet want k weet zelf wel dat k mooi ben en k kan iedereen krijgen dusss wat jullie vinden is niet belangrijk*)
|
|
Je kan ook teveel zelfvertrouwen hebben..
|
Citaat:
Citaat:
Ten 2e: Dus vinden wij het ook niet belangrijk wat jij vindt. 8) :wave: |
3 Factoren:
Puur de look. De uitstralling Het innerlijk. Als al die 3 dingen stinken, vind ik iemand lelijk. |
Citaat:
als je meerderwaardig vind als andere mensen heb je een grote eigendunk........je uiterlijk wil niks zeggen...je ware aard kan anders zijn. en btw als je iedereen kan krijgen.......dan ben je nu zwaar uitgeluld. 8) :7 , want iedereen is ook letterlijk opgevat8) je kunt niet ''iedereen krijgen'' |
Citaat:
:Y) |
Citaat:
Dat je jezelf lelijk vindt? :) |
ja ik vind lelijkerds lelijk. jou vind ik lelijk, dus dat maakt jou een lelijkerd.
:rolleyes: |
Citaat:
WOOOEEEEEEHAHAHAHAHAAAAAAAA _0__0__0_ komop denk je dat nu zelf:D zoals je nu bezig bent is er denk ik niemand op dit forum dat geintresseerd is in je, want je mag dan weg een mooi kopje hebben,knap is een groot woord,jij bent niet knap hoor:no:,je bent allesinds een dom mens dat enorm oppervlakkig is, en een enorme grootheidswaanzin heeft:{ en toch vind ik dit een van de grappigste posts dat er zijn,dat iemand echt zo kan denken_0_ waar halen ze het toch:p |
Citaat:
|
Citaat:
Ik wil jou wel neuken :) |
wat een topic. :'(:D:'(
|
Citaat:
|
je bent niet mooi en ik vind je maar een raar kind :)
|
LoeLoe schiet eens in actie zeg :Z
|
Citaat:
Ja maar ze is wel neukbaar haha! |
Citaat:
|
Citaat:
:rolleyes: |
Citaat:
Nou zó lelijk is ze toch ook weer nie? |
Citaat:
:9~ |
Citaat:
:Y) |
Het feit al eigenlijk dat je een link van jezelf hier zet, maakt het al dat je nieuwsgierig bent wat mensen hiero van je vinden. Een deel van onzekerheid.
Je houdt jezelf een beetje voor de gek meid. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
;) |
Citaat:
Waar blijft die FB?!!!! |
Citaat:
|
laat hem toch, hij kan er ook niet aan doen dat zijn niveau zo laag ligt, je moet daar respect voor hebben, die weten gewoon niet beter :)
|
Citaat:
dat weet je nu toch wel :+ |
hm hoeveel keer had ik in dit topic al op Meld deze reactie bij een forumbaas gedrukt? ik ben de tel kwijt!
|
Citaat:
|
Citaat:
:? |
Hazesrules
Gebanned wegens irritant verneukeratief gedrag. Flamen, negeren aanwijzingen van de staff. etc. Geplande unbantijn: geen _0_ |
thank you!
|
mooi, dan mag er nu wel een slotje op.
|
Citaat:
|
maare, waarom doen jullie nou eigenlijk zo onaardig
|
Citaat:
|
Citaat:
zegt ze zelf letterlijk:rolleyes: |
Citaat:
:p dat zei ik daarstrax ook al;) |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 08:50. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.