![]() |
Het mooiste aan een meisje
Wat vinden jongens het allerbelangrijkste / mooiste aan een meisje?
Wat vinden meisjes het allerbelangrijkste / mooiste aan een jongen? |
weer een n00b wie zijn eerste post in seksualiteit is:z
ach ja, het mooiste aan een meisje vind ik absoluut de benen en het kontje:yes::z maar ook gewoon het geheel (ik hoop dat je het over het uiterlijk had want anders zal je dit waarschijnlijk niet in seksualiteit gezet hebben:{ |
Allerbelangrijkste : Dat ik er goed mee overweg kan, goed mee kan praten, mij veilig voel bij hem enzo...
Allermooiste : Ogen, de manier waarop hij naar mij kijkt |
allermooiste: een gespierde rug, het kontje, de handen en de ogen.
|
mooiste: zeker en vast zn rug..., ogen ook wel, nja gewoon het geheel denk ik?!
|
kont :p
|
ogen duh :love:
|
Citaat:
Ik gezichtje |
Citaat:
MAAR er zijn wel meer dingen belangrijk (rest vh gezicht, kontje) maar de ogen zijn toch wel het belangrijkst! |
alles is belangrijk :wave:
maar als je zegt het belangrijkST ... dan zou ik toch zeggen: gezicht, kontje, benen |
Lengte, kapsel, ogen, gezicht en lichaamsbouw.:)
|
ogen, billen, maar ik val vooral op een leuke uitstraling
|
haar hele lichaam, zandloper-figuur is geil:9~
maar dan moet echt alles perfect passen: perfecte maat borsten (niet te groot, maar ook niet te klein), mooi koppie, mooi kontje:7 en natuurlijk ook een leuke, spontane karakter:love: ja uitstraling, verzorging en dat geblaat ook natuurlijk.. maar zo'n mooi lichaam verzorg je natuurlijk ook goed8) |
Als we het even puur over uiterlijk hebben, kijk ik toch vooral naar ogen, gezicht, kontje. :o
|
ik kijk ook naar de ogen, vooral groen :love:
|
gespierde kuiten!!!:z
|
vind je gespierde kuiten het mooist aan een meisje?
ik weenie.. ik sport zelf nogal fanatiek en mijn kuiten vind ik eigenlijk het lelijkst :p maar ieder eige mening he.. wat ik mooist aan meisje vind zijn meestal haar ogen.. die doen het gezicht spreken :p en aan een jonge hetzelfde :p en het haar tja ik vind veel dinge mooi ;) |
Citaat:
Maar eigenlijk vind ik gespierde kuiten ook wel mooi voor een meisje nu ik er over nadenk. (ik hoop tenminste altijd dat mijn kuiten gespierd zijn/blijven) |
haha ja ik snapte het al ik had de eerste topic moeten lezen ;)
sorry :p |
ogen
haar kont |
Ogen en lach...
Maar ik vind eigelijk de hele uitstraling op zich dan belangrijker dan één of twee elementen ;P |
Citaat:
Toch nog jongens die daarop vallen? |
De ogen, schouders en borsten... Denk ik...
|
Ogen ogen is het meeste wat er staat .... maar dat vind ik zulke onzin
ogen is niet het eerste waar je naar kijkt eerste wat je ziet is de neus van een meisje of van een gozer ofzo als de neus Super groot is dan is de rest ook niks want de neus valt het eerste op |
Citaat:
|
Citaat:
Ja, oke een mooie reet of enorme neus zie je dan wel gelijk, maar als je iets over iemand wilt peilen zie dat toch aan de ogen. |
Citaat:
het gaat hier niet om het innerlijk lijkt me Toch :? maar over uiterlijk |
maar ogen zijn togh ook uiterlijk
|
Citaat:
@ headliner: waren er maar meer zoals jij :p |
Citaat:
|
ik als man vind bij een vrouw het mooiste het karakter dan de kont, lichaam, hoofd en dan als laatste borsten
|
Citaat:
|
*hellowzz*
wat ik het allermooiste aan jonge vind dat zijn de oge soms verdrink ik in de ogen van men vriendje ze zijn echt waar zo onuitstaanbaar mooi en aan een meisje denk da de meetste gaste kicke op de borste mja niet allemaal maar vind toch dat je eerst moet zien naar iemands innerlike dan eerst naar het uiterlijk ok ze moet ook wel overstraat kunne gaan maar innerlijke vind ik toch belangrijker hoor wie is het met me eens?? :) :$
|
het geheel;) :)
|
Als eerste natuurlijk de ogen en de neus ook wel.
|
Het gezicht & het buikje van een vrouw moeten vooral aantrekkelijk zijn. Meestal zijn de andere lichaamsdelen in dezelfde trekken.
|
de klit
|
Het buikje is het allemooiste aan een vrouw vind ik zelf, en het belangrijkste tjah eigelijk dat het 1 mooi kloppend geheel is, want als de neus scheef staat of de buik te groot dan is het al gelijk niet mooi meer :p
|
Het figuur en de ogen. :yes:
|
ogen, koppie, lichaam, kontje
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Voornamelijk de ogen
|
Ik vind aan zijn uiterlijk zijn ogen het belangrijkst
Maar het bellangrijkste vind ik dat je alles tegen elkaar kan zeggen:yes: |
ogen, figuur en uitstraling vind ik bij een meisje best wel belangrijk/mooi
|
Citaat:
Vroeger had ik bruin haar en groen/bruine ogen, maar mijn ogen zijn nu eigenlijk helemaal bruin geworden... |
mannen kijken meer naar het geheel, de manier waarop de vrouw loopt praat kijkt en "beweegt" geldt het bewegen meer voor de kont enzo. ogen zijn ook belangrijk omdat ze alles in je ogen lezen.
voor mij speciaal zijn de ogen en de hoeveelheid haar belangrijk niet de haar op je hoofd maar vind behaarde benen en armen sexy :thumbsup: :aai: :) .......ieks.... |
WOUDJUH: Ogen, neus en hart!
ZUCHT:love: :love: :love: |
de ogen en het kontje :p
|
ik vind: hij moet wel een beetje gespierd zijn dat vind ik mooi, niet te dik en als het even kan ook nog mooie ogen;)
Maar karakter gaat boven alles, dat vind ik nog veel belangrijker;) |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 05:33. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.