Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Aan de Bar... (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=26)
-   -   mn ouders (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=48676)

Little Angel 27 July 2004 21:53

mn ouders

zijn een half ur geleden naar bed gegaan, zou het veilig zijn om in de tuin nu een sigaret te gaan roken? :+

bootje 27 July 2004 21:57

staan hun ramen open?

Little Angel 27 July 2004 21:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bootje
staan hun ramen open?
Nee :+

Pruttelpot 27 July 2004 22:03

Gewoon gaan. Naast het huis staan ofzo. Doe ik ook altijd. Maar mijn ouders weten het en vinden eht goed :P

Headliner 27 July 2004 22:04

mag er niet gerookt worden thuis?8)
ik zit soms met hetzelfde probleem hoor, als ik een joint wil roken:z

bootje 27 July 2004 22:04

maken de deuren lawaai? zijn het vaste slapers? ben je zeker dat ze al slapen en niet iets anders aan het doen zijn? :p
ik zou hier niet ongemerkt buiten geraken alleszins. (hoeft ook niet, want ik rook niet :+ )

Little Angel 27 July 2004 22:06

Ik wacht nog 10 minuten dan weet ik zeker dat ze er niet meer uitkomen en ik weet zeker dat ze sapen want mijn ouders hebben geen sex (nee, alsjeblieft, enge gedachte, mijn ouders hebben geen sex, mijn ouders hebben geen sex) ik kan ongemerkt naar buiten gaan, moet aaleen even naar boven om een peuk te pakken :+

Little Angel 27 July 2004 22:13

I'll be back, zo niet dan ben ik gesnapt door mn ouders :+

Steady 27 July 2004 22:17

hehe succes :p

Little Angel 27 July 2004 22:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Steady
hehe succes :p

:d kheb het overleeft

Steady 27 July 2004 22:23

doe je vlug :p maar mag je niet roken ofzo?

Little Angel 27 July 2004 22:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Steady
doe je vlug :p maar mag je niet roken ofzo?
ik rook al 3,5 jaar en ze kunnen het mij moeilijk verbieden, maar ze weten het vn mn broer en elke keer als hij een sigaret gaat roken krijg ie van die irritante klote opmerkingen en daar heb ik geen zin in en ik weet ook van mezelf dat als mn ouders het weten dat ik dan meer ga roken uds ook een beetje zelf bescherming :+

dupke 27 July 2004 22:42

en je denkt dat je moeder 't niet ruikt aan je kleren.. het niet ziet aan je vingers?:p

m'n moeder rookt ook stiekem in de was keuken enzo en als me vaderniet thuis is omdat hij roken niet meer wil.. maar ik merk zo wanneer ze gerookt heeft:p ook buiten:+

Steady 27 July 2004 22:43

ow zo..

nou je hebt tenminste weer een peuk gerookt :p

Headliner 27 July 2004 23:25

heerlijk, van die ouders die er niks van zeggen:7
*steekt nog een peuk op* _0_ :z

Bird Of Prey 27 July 2004 23:30

Ben nu al te laat, maar heb je een hond?

Want mochten jullie die hebben, dan heb je het mooie excuus dat je de hond uit gaat laten als 1 van je ouders vraagt wat je rond dit tijdstip nog gaat doen. :yes: :+

electricity 28 July 2004 00:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dupke
in de was keuken
:+
waar je je was kookt en klaarmaakt?

Little Angel 28 July 2004 09:27

Nee we hebben geen hond en wat de geur betreft, daar heeft men handzeep en parfum voor uitgevonden en dan ruiken ze niks meer en zo wel dan zeg ik dat ik buiten iemand ben tegegekomen die rookt:+

@elec: :D lol

psychobunny 28 July 2004 10:20

Mijne maken er geen probleem meer van. Maar als ik in huis wil roken moet ik onder de dampkap staan. Vind ik persoonlijk niet erg, gewoon in huis roken is ronduit goor, er blijft altijd iets mufs hangen en alles verkleurd.

WishfulDreaming 28 July 2004 10:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door psychobunny
Mijne maken er geen probleem meer van. Maar als ik in huis wil roken moet ik onder de dampkap staan. Vind ik persoonlijk niet erg, gewoon in huis roken is ronduit goor, er blijft altijd iets mufs hangen en alles verkleurd.
En als je op bezoek bent bij de saartje door de voordeur 8-) :d

Faithfull 28 July 2004 10:28

veel mense denke ik rook stiekem..
maar meestal hebben je ouders het togh wel door en als ze niks zeggen.. hebbe ze gewoon besloten om het te laten..

Little Angel 28 July 2004 10:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Faithfull
veel mense denke ik rook stiekem..
maar meestal hebben je ouders het togh wel door en als ze niks zeggen.. hebbe ze gewoon besloten om het te laten..

Wedden dat als de mijne het zouden weten dat ze het zouden zeggen?:+

Verbieden kunnen ouders niet want dan doe je het wel stiekem dus ze hebben geen andere keus dan om het te laten:yes:

Faithfull 28 July 2004 10:58

mijn ouders zouden wel proberen om het verbieden.. maar ze weten dat ik het niet doe ik hou nou eenmaal van me sport en ik train er 3 keer per week voor en in weekend wedstrijdje ik heb tijdje gerookt maar toen kon ik egt geen 1000m meer lope :p

dus... :)

psychobunny 28 July 2004 11:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Saartje
En als je op bezoek bent bij de saartje door de voordeur 8-) :d
Of aan het donker hoekje aan de achterdeur :p

Little Angel 28 July 2004 12:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Faithfull
mijn ouders zouden wel proberen om het verbieden.. maar ze weten dat ik het niet doe ik hou nou eenmaal van me sport en ik train er 3 keer per week voor en in weekend wedstrijdje ik heb tijdje gerookt maar toen kon ik egt geen 1000m meer lope :p

dus... :)

ik sport ook veel en hardloop ook veel, this voor mij meer een uitdaging geworden om te kijken of ik nu wel 15 minuten achter elkaar kan blijven lopen :d

WishfulDreaming 28 July 2004 12:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door psychobunny
Of aan het donker hoekje aan de achterdeur :p
hehehe :p

op 't terras was dat hé ;p

Faithfull 28 July 2004 13:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Little Angel
ik sport ook veel en hardloop ook veel, this voor mij meer een uitdaging geworden om te kijken of ik nu wel 15 minuten achter elkaar kan blijven lopen :d
hahaha oke zo kan je het ook zien he :p

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 21:04.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.