![]() |
mn ouders
zijn een half ur geleden naar bed gegaan, zou het veilig zijn om in de tuin nu een sigaret te gaan roken? :+
|
staan hun ramen open?
|
Citaat:
|
Gewoon gaan. Naast het huis staan ofzo. Doe ik ook altijd. Maar mijn ouders weten het en vinden eht goed :P
|
mag er niet gerookt worden thuis?8)
ik zit soms met hetzelfde probleem hoor, als ik een joint wil roken:z |
maken de deuren lawaai? zijn het vaste slapers? ben je zeker dat ze al slapen en niet iets anders aan het doen zijn? :p
ik zou hier niet ongemerkt buiten geraken alleszins. (hoeft ook niet, want ik rook niet :+ ) |
Ik wacht nog 10 minuten dan weet ik zeker dat ze er niet meer uitkomen en ik weet zeker dat ze sapen want mijn ouders hebben geen sex (nee, alsjeblieft, enge gedachte, mijn ouders hebben geen sex, mijn ouders hebben geen sex) ik kan ongemerkt naar buiten gaan, moet aaleen even naar boven om een peuk te pakken :+
|
I'll be back, zo niet dan ben ik gesnapt door mn ouders :+
|
hehe succes :p
|
Citaat:
:d kheb het overleeft |
doe je vlug :p maar mag je niet roken ofzo?
|
Citaat:
|
en je denkt dat je moeder 't niet ruikt aan je kleren.. het niet ziet aan je vingers?:p
m'n moeder rookt ook stiekem in de was keuken enzo en als me vaderniet thuis is omdat hij roken niet meer wil.. maar ik merk zo wanneer ze gerookt heeft:p ook buiten:+ |
ow zo..
nou je hebt tenminste weer een peuk gerookt :p |
heerlijk, van die ouders die er niks van zeggen:7
*steekt nog een peuk op* _0_ :z |
Ben nu al te laat, maar heb je een hond?
Want mochten jullie die hebben, dan heb je het mooie excuus dat je de hond uit gaat laten als 1 van je ouders vraagt wat je rond dit tijdstip nog gaat doen. :yes: :+ |
Citaat:
waar je je was kookt en klaarmaakt? |
Nee we hebben geen hond en wat de geur betreft, daar heeft men handzeep en parfum voor uitgevonden en dan ruiken ze niks meer en zo wel dan zeg ik dat ik buiten iemand ben tegegekomen die rookt:+
@elec: :D lol |
Mijne maken er geen probleem meer van. Maar als ik in huis wil roken moet ik onder de dampkap staan. Vind ik persoonlijk niet erg, gewoon in huis roken is ronduit goor, er blijft altijd iets mufs hangen en alles verkleurd.
|
Citaat:
|
veel mense denke ik rook stiekem..
maar meestal hebben je ouders het togh wel door en als ze niks zeggen.. hebbe ze gewoon besloten om het te laten.. |
Citaat:
Verbieden kunnen ouders niet want dan doe je het wel stiekem dus ze hebben geen andere keus dan om het te laten:yes: |
mijn ouders zouden wel proberen om het verbieden.. maar ze weten dat ik het niet doe ik hou nou eenmaal van me sport en ik train er 3 keer per week voor en in weekend wedstrijdje ik heb tijdje gerookt maar toen kon ik egt geen 1000m meer lope :p
dus... :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
op 't terras was dat hé ;p |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 21:04. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.